آموزش تعمیرات یخچال

آموزش تعمیرات یخچال فریزر یکی از دوره های بسیار کاربردی در بازار کار امروز است؛ تا جایی که می توان ادعا کرد شغل تعمیر یخچال یکی از پول سازترین مشاغل فنی است. برای یادگیری مهارت لازم برای این حرفه می توانید در دوره های آموزشی شرکت کرده و به واسطه مهارت هایی که یاد میگیرید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید. آموزشگاه پایتخت فناوری سالیان سال است دوره آموزش تعمیر یخچال را به صورت تخصصی برگزار می کند و توانسته کاراموزان زیادی را وارد بازار کار کند. از مهمترین ویژگی های این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول مدت این دوره 15 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به آموزش های عملی اختصاص داده شده است.
  • تعمیر انواع برندهای یخچال فریزر مانند سامسونگ، بوش، دوو، ال جی و … از صفر و مباحث ابتدایی تحت نظر اساتید مجرب آموزش داده می شود.
  • تعمیر یخچال فریزرهای ساید بای ساید، قدیمی، معمولی، خانگی و صنعتی به زبانی ساده و مرحله به مرحله یاد داده می شود.
  • تعویض و تعمیر تخصصی تمامی قطعات یخچال فریزر مانند کمپرسور، برد، ترموستات، یخساز، فن، دمپر و … به صورت پروژه محور و در کارگاه های مجهز به تجهیزات به روز یاد داده می شود.
  • نحوه عیب یابی و برطرف کردن تمامی مشکلات متداول یخچال ها مانند کار نکردن، خنک نکردن، صدای زیاد، عدم دیفراست و … با جزئیات کامل توضیح داده می شود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیرات یخچال در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات یخچال و فریزربا کمترین هزینه معرفی میشود.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان با قبولی در دو آزمون تئوری و عملی، مدرک فنی حرفه ای دریافت میکنند تا بتوانند سریع وارد بازار کار شوند.
نمایش بیشتر

ویدئو معرفی دوره تعمیرات یخچال

آموزش صفر تا صد تعمیرات یخچال
آموزش تعمیر انواع برند های یخچال فریزر
آموزش تصویری تعمیر یخچال
آموزش تعمیرات یخچال های صنعتی

سرفصل دوره آموزشی تعمیرات یخچال و فریزر

سرفصل های آموزشی

معرفی انواع یخچال و فریزر های موجود در بازار و بررسی شباهت ها و تفاوت های آن ها

معرفی برند های مختلف یخچال و فریزر و بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت هر یک از آن ها

یادگیری مونتاژ و دمونتاژ قطعات به کار رفته در ساخت مدل های مختلف یخچال ساید بای ساید

یادگیری مرحله به مرحله عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی انواع یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

تعمیر و تعویض یخساز در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

آشنایی با عملکرد کندانسور در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید و نحوه تعمیر آن

یادگیری شیوه شارژ گاز یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

معرفی انواع ارور و خطا ها در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید و آموزش برطرف کردن آن ها

یادگیری مراحل سرویس کاری یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید به طور عملی

نمایش بیشتر
سرفصل های آموزشی

معرفی تک تک قطعات الکترونیکی و مکانیکی به کار رفته در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

آشنایی با مشکلات متداول یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

شناسایی سنسور های داخلی یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید و آشنایی با وظایف آن ها

برطرف کردن مشکلات رایج در یخچال ها مانند سرد نشدن مواد غذایی

آموزش سیم کشی قطعات الکترونیکی به یکدیگر و عیب یابی آن

عیب یابی کمپرسور و اوپراتور در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

برطرف کردن خرابی ترموستات و نحوه تعویض آن

حل مشکل گاز در یخچال فریزر های معمولی و ساید بای ساید

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره آموزش تعمیر یخچال

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس تعمیرات یخچال و فریزر می آموزید :

  • مهارت کامل در تعمیر یخچال معمولی و ساید بای ساید
  • مهارت کامل در عیب یابی انواع یخچال فریزر
  • مهارت کامل در انواع روش های بارگیری گاز و اصول آنها
  • مهارت کامل در جوشکاری و اصول آن در تجهیزات برودتی خانگی
  • مهارت کامل در نصب و راه اندازی و سرویس انواع یخچال و فریزر
  • مهارت کامل در باز کردن و بستن صحیح انواع یخچال

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه دوره تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر هزینه دوره: 4/300/000 هزینه با تخفیف: 3/000/000 دوره خصوصی: 5/000/000

سوالات متداول

بله ، کلاس ها هم در تایم های صبح و ظهر و هم روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شوند. و با توجه به زمان کارآموزان قابل برنامه ریزی هستند.

دوره ها جامع هستند و اموزش ها 80 درصد عملی و 20 درصد تئوری ارائه می شوند.

بله ، کلاس ها کاملا ویژه بازار کار هستند و به صورتی که کارآموز پس از دوره مستقیما بتواند وارد بازار کار شود، ضمنا دوره ها پشتیبانی نامحدود دارد یعنی بعد از دوره کارآموز در صورت بروز مشکل می تواند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند و هزینه آن بنا به نوع اتاق، ماهانه از 300/000 تومان و روزانه از 30/000 تومان می باشد)

آموزشگاه پایتخت فناوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، پس از دوره گواهی نامه داخلی آموزشگاه برای کارآموزان صادر گردیده و همچنین از طریق پورتال آموزشگاه برای آزمون به فنی و حرفه ای معرفی می شوند و در نهایت مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند.

معرفی جامع دوره آموزش تعمیرات یخچال فنی حرفه ای

بسیاری از افراد که علاقمند به کارهای فنی مانند آموزش تعمیرات لوازم خانگی می باشند تمایل دارند تا در سمت تعمیرکار و تکنسین یخچال و فریزر هم فعالیت نمایند. ورود به این حرفه نیازمند آموزش های لازم بوده تا فرد بتواند مهارت های کافی را کسب نموده و وارد بازار کار گردد.

آموزشگاه پایتخت فناوری یکی از آموزشگاه های فعال زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد که با سابقه طولانی در زمینه آموزش دوره های ویژه بازار کار فعالیت می کند. دوره تعمیر یخچال فریزر یکی از محبوب ترین کلاس های آموزشی می باشد که در ادامه به معرفی کامل آن پرداخته می شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را برای شرکت در این دوره کسب نمایید.

مباحث و مطالب آموزشی دوره تعمیرات یخچال

یخچال و فریزر ها پر کاربرد ترین لوازم منزل محسوب می شوند که به صورت شبانه روزی کار می ‌کنند و غذای شما را تازه نگه می ‌دارند. به دلیل استفاده زیاد و فرسودگی قطعات، این دستگاه ممکن است مشکلاتی مانند مشکل خنک کننده، مشکل یخ زدایی، سیم کشی معیوب، شکستگی قطعات، جرقه ناشی از سوکت، مشکل بسته شدن درب، انسداد تخلیه و غیره ایجاد کند که نیاز به تعمیر دارد.

اگر به دنبال تعمیر یخچال و فریزر خود به روشی حرفه ای هستید، می توانید در در دروه آموزشی تعمیر یخچال و فریزر آموزشگاه پایتخت فناوری نام نویسی کرده و مباحث و مطالب آموزشی را که برای ورود به بازار کار کاربردی می باشند را از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید. این مباحث شامل موارد زیر می باشد که در ادامه هر کدام را به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم.

1- آموزش تعمیر انواع برند های یخچال فریزر

اگر به آشپزخانه اقوام و آشنایان خود توجه کنید یا به خرید بروید، متوجه وجود برند های مختلف یخچال خواهید شد. تمام این برند ها کارکرد یکسانی دارند و حتی ممکن است قطعات مشابهی داشته باشند. اما دارای تفاوت هایی هستند که این مورد باعث می شود تا یک تعمیرکار حرفه ای بر تعمیر انواع برند های یخچال و فریزر تسلط داشته باشد.

در این دوره، اساتید تلاش شان بر این است که نحوه تعمیر یخچال و فریزر تمامی برند های معروفی که اغلب افراد از آن ها استفاده می کنند را به دانشجویان یاد دهند. از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • ویرپول
  • دوو
  • امرسان
  • هیمالیا
  • اسنوا
  • بوش
  • فریجیدر
  • جنرال الکتریک
  • مابه
  • پروفایل
  • وستینگهاوس

2- آموزش تعمیرات یخچال های ساید بای ساید

با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید یخچال های ساید بای ساید هستیم که امروزه توسط درصد بالایی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استفاده از شیوه های جدید در ساخت این نوع یخچال برای تعمیرشان نیازمند دانش تخصصی تری نسبت به یخچال های معمولی داریم. به طوری که حتی بسیاری از تعمیرکاران فعال در این حوزه به دنبال گذراندن دوره ای مربوط به تعمیرات یخچال های ساید هستند. در این دوره شما می توانید صفر تا صد تعمیر ساید بای ساید ها را یاد بگیرید و هر برند و مدلی را بتوانید تعمیر و عیب یابی کنید.

3- آموزش تعمیر یخچال های قدیمی

با وجود این که ممکن است استفاده از یخچال های قدیمی دیگر منسوخ شده باشد، اما بر هر تکنسینی واجب است که در این زمینه نیز مهارت داشته باشد. بسیاری از استفاده کنندگان از یخچال های قدیمی هنگامی که یخچال آن ها دچار مشکل می شود به دنبال تعویض آن نیستند چرا که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این دوره به صورت کامل روش های تعمیر یخچال های قدیمی را یاد می گیرید و بر تمامی قطعات و اجزای آن ها و نحوه عملکردشان مسلط می شوید.

4- آموزش تعمیرات یخچال های صنعتی

یخچال های صنعتی طیف گسترده ای از یخچال ها را شامل می شوند؛ از یخچال های ویترینی، فروشگاهی، ایستاده گرفته تا یخچال فریزرهای صندوقی رو باز و تایپینگ دراب. این نوع یخچال ها نسبت به یخچال های معمولی دارای پیچیدگی بیشتری بوده و لازم است به صورت جداگانه مهارت کافی را برای عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب شان داشته باشید. در این دوره ما در چند جلسه مجزا درباره طریقه تعمیر یخچال های صنعتی صحبت می کنیم و هرآنچه که برای تعمیر شان نیاز داشته باشید به صورت عملی و تئوری برای شما توضیح می دهیم.

5- آموزش تعمیر یخچال های خانگی

بازار کار تعمیر یخچال به طور عمده به تعمیر یخچال های خانگی اختصاص داده شده است. این نوع یخچال ها دارای مدل های زیادی هستند که به دلیل کارکرد شبانه روزی احتمال خرابی بیشتری داشته و در نتیجه درآمد زیادی را برای تعمیرکار به همراه دارد. مشکلات به وجود آمده در یخچال ها بسیار زیاد بوده و نیازمند دارا بودن دانش کافی در زمینه مکانیک و الکترونیک می باشد که در این دوره صفر تا صد روش های تعمیر یخچال های خانگی به شما یاد داده می شود.

6- آموزش عیب یابی یخچال فریزر

در تعمیر یخچال و فریزر اولین قدم که مهم ترین آن هم می باشد، پیدا کردن دلیل خرابی و عیب یابی آن با استفاده از ابزار و تجهیزات می باشد. در آموزش عیب یابی تعمیر یخچال فریزر باید با مشکلات متداول و خرابی های رایج آشنایی داشته باشید تا بتوانید با بروز هر یک از این مشکلات به سرعت علت بروز آن را شناسایی کرده و قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض نمایید. مشکلات رایجی که در انواع مدل های یخچال و فریزر مشاهده می شود شامل موارد زیر است که در این دوره تمامی دلایل ایجاد آن ها، علائم و نشانه های شان و نحوه برطرف کردن شان به شما یاد داده می شود.

  • سر و صدای زیاد یخچال
  • منجمد شدن مواد غذایی در یخچال
  • ایجاد برفک در یخچال
  • درست کار نکردن فن یخچال
  • نشتی آب از یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • داغ شدن بیش از حد موتور یخچال
  • درست بسته نشدن درب یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال
  • ایجاد بوی بد در فضای یخچال
  • مشکلات برق و سیم کشی یخچال
  • یخ زدگی لوله های پشت یخچال
  • عدم دیفراست یخچال

7- آموزش تعمیر تخصصی قطعات یخچال

در ساخت یخچال ها انواع قطعات مکانیکی و الکتریکی استفاده شده است که وابسته به یک دیگر کار کرده و در نهایت منجر به عملکرد اصلی یخچال می شوند. اگر در هر یک از این قطعات مشکلی رخ دهد و در اسرع وقت اقدام به برطرف کردن آن نکنید، می تواند به بقیه اجزا نیز آسیب برساند. در دروه تعمیر یخچال و فریزر آموزشگاه پایتخت فناوری، آموزش تعمیر تخصصی قطعات یخچال به طور صفر تا صد گفته شده که از مهم ترین سرفصل های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عیب یابی و تعمیر کمپرسور
  • عیب یابی و تعمیر برد
  • عیب یابی و تعمیر ترموستات
  • عیب یابی و تعمیر فن
  • عیب یابی و تعمیر یخساز
  • عیب یابی و تعمیر لامپ
  • عیب یابی و تعمیر آواپراتور و کندانسور
  • عیب یابی و تعمیر سنسورها
  • عیب یابی و تعمیر هیتر المنت
  • عیب یابی و تعمیر دمپر

توانایی ها و مهارت های به دست آمده در این دوره

پس از به اتمام رسیدن دوره آموزشی تعمیر یخچال و فریزر، کارآموز قادر خواهد بود عیب یابی برند های یخچال های خانگی، ساید بای ساید، یخچال صنعتی و فریزر ها را به طور صفر تا صد انجام دهد و پس از شناسایی مشکل و علت بروز آن، با به کار گیری لوازم تخصصی آن ها را بر طرف نموده و در صورت نیاز قطعات معیوب را با قطعات اصل و با کیفیت جایگزین نماید. سپس با انجام تست های مربوطه از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کرده و آن را در اختیار مشتری قرار دهد.

مخاطبین دوره چه کسانی هستند؟

کلاس تعمیر یخچال و فریزر را به همه کسانی که به دنبال ورود به بازار کار مشاغل فنی هستند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی تمام مهارت های تئوری و عملی را فرا بگیرند، پیشنهاد می کنیم. از آن جایی که این حرفه به سرمایه اندکی برای راه اندازی نیاز دارد بسیار پر طرفدار است. تمام دانش آموزان هنرستانی، دانشجویان رشته مکانیک و تمام افرادی که به دنبال تغییر شغل یا به دنبال شغل دوم هستند مخاطبین دوره هستند. افراد فعال در این حوزه که به دنبال بالا بردن سطح توانایی و مهارت های مطابق با مدل های جدید و به روز هستند می توانند در این دوره شرکت کنند.

مدت زمان یادگیری دوره آموزشی چقدر است؟

مدت زمان این کلاس آموزشی به مدت 15 ساعت بوده که در طی 3 الی 4 جلسه برگزار می گردد. این کلاس به طور عمده در کارگاه عملی برگزار شده و فرد تمام مهارت های دستی را می آموزد.

پیش نیاز شرکت در کلاس تعمیر یخچال و فریزر

از آن جایی که در این کلاس، تمام مباحث و سرفصل های آموزشی به صورت صفر تا صد به کاراموز آموزش داده می شود و افراد علاقه مند با هر پیش زمینه قبلی می توانند در این کلاس حضور پیدا کرده و مطالب را از مقدماتی تا پیشرفته فرا بگیرند.

مدرک تحصیلی و میزان سواد مورد نیاز

اگر می خواهید وارد این حوزه شغلی شده ولی تحصیلات دانشگاهی ندارید و از این بابت نگران یادگیری هستید، باید این نکته را به شما بگوییم که داشتن مدرک دیپلم و داشتن سواد خواندن و نوشتن و درک مطالب آموزشی کفایت می کند. در صورتی که مدرک دیپلم را ندارید اما تجربه کار فنی و کار با ابزار و تجهیزات را در حوزه های مشابه دارید، می توانید در این حوزه نیز ورود کنید و مشغول به کار شوید.

تعداد افراد شرکت کننده در دوره

برای انتقال درست مطالب آموزشی تئوری و کار کردن عملی تمام کارآموزان در این دوره، محدودیتی برای تعداد فراد شرکت کننده در دوره در نظر گرفته شده است. حداکثر تعداد افراد ثبت نامی در دوره تعمیر یخچال فریزر آموزشگاه پایتخت فناوری 10 نفر می باشد. هم چنین دوره های خصوصی با هماهنگی استاد دوره در روز و ساعت های دلخواه کارآموز به صورت یک نفره قابل اجرا می باشد.

اساتید دوره چه کسانی هستند؟

دوره عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر توسط اساتید متخصص در این زمینه که دارای تجربه کاری چند ساله هستند برگزار می شود. تکنسین های مجربی که به نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب در یخچال، فریزر، ساید بای ساید، یخچال صنعتی و غیره مسلط هستند و از راهکار های تضمینی و مدرن استفاده می کنند. به علاوه مشاوره های راه اندازی کسب و کار را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند و تا رسیدن به درآمد همراه آن ها هستند.

نحوه برگزاری دوره یادگیری تعمیرات یخچال

این دوره به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار می شود. اگر تمایل دارید در کلاس ها شرکت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این دوره و مزیت های ورود به هر کلاس بپردازیم. لازم به ذکر است که آموزشگاه با در نظر گرفتن تمام شرایط افراد علاقه مند، کلاس ها را با انعطاف زیادی در روز و ساعت برگزاری تشکیل می دهد.

1- دوره آنلاین و مجازی

از مزایای مهم آموزشگاه پایتخت فناوری برگزاری دوره های آنلاین است. این مجموعه با فراهم کردن شرایطی ایده آل، بر اساس نیاز جامعه و افزایش توجهات و علاقه مندی های به دوره های غیر حضوری، بر این شد تا کلاس های مجازی را نیز در کنار دوره های حضوری ارائه دهد.

آموزش آنلاین تعمیرات یخچال و فریزر نمونه ای از دوره های آنلاین است. با شرکت در این دوره ها، تمام هزینه هایی که پیش از این صرف کرایه وسایل نقلیه عمومی یا بنزین می شد، برای شما حذف می شود. علاوه بر این، با ماندن در خانه، کمتر در معرض آلودگی قرار خواهید گرفت و در نتیجه با سلامت و آرامش بیشتری به یادگیری مهارت ها می پردازید.

گفتنی است دوره های مجازی به صورت ویدئو های با کیفیت و استاندارد برای هر جلسه قابل برگزاری هستند. این موضوع به این معناست که شما دسترسی دائم به حساب کاربری خود خواهید داشت و هر زمان در صورت احساس نیاز می توانید به آن جا مراجعه کرده و ویدئو ها را تماشا کنید. نکته آخر در خصوص کلاس آنلاین این که مدرک فنی و حرفه ای نیز همانند دوره های حضوری به شرکت کنندگان تقدیم می شود و می توانند با استفاده از آن وارد بازار کار شوند.

2- دوره حضوری

دوره حضوری تعمیر یخچال و فریزر از قدیم الایام در آموزشگاه پایتخت فناوری تشکیل شده و تعداد کارآموزان زیادی را به بازار کار وارد کرده است. این دوره در کارگاه های پیشرفته و مجهز به انواع ابزار و تجهیزات برگزار می شود و اساتید و تکنسین های متخصص به عیب یابی و برطرف کردن مشکلات رایج برند های مختلف یخچال و فریزر، تمام مباحث و سرفصل های اصلی را با تسلط کامل به کارآموز آموزش می دهد. از فواید شرکت در کلاس حضوری می توان به ارتباط با استاد دوره، پشتیبانی نامحدود و تجدید دوره رایگان اشاره کرد.

نحوه ثبت نام در دوره

برای ثبت نام در دوره تعمیرات یخچال و فریزر می توانید حضورا به محل آموزشگاه واقع در تهران، میدان انقلاب اسلامی، کوچه جنتی، جنب داروخانه دکتر ابراهیمی، پلاک 2، طبقه 2، واحد 7 مراجعه نمایید. می توانید با هماهنگی با مشاوران ثبت نام از کارگاه های اموزشی و عملی دیدن نموده و کیفیت را از نزدیک مشاهده نمایید. اگر مراجعه حضوری برای شما سخت است می توانید با شماره تماس های  02166577378 و 09338788040 ارتباط برقرار کنید. مشاوران ثبت نام ما از ساعت 9 الی 18 بعد از ظهر آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما می باشند.

هم چنین، شما می توانید به سایت الکترونیکی آموزشگاه پایتخت فناوری به آدرس https://paytakhtfanavari.com/ مراجعه نموده و پس از مطالعه سرفصل های اموزشی و مشاهده فیلم های معرفی دوره تعمیر یخچال و نظرات کارآموزان، فرم ثبت نام را در سایت پر کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نحوه پرداخت شهریه کلاس

پرداخت شهریه کلاس تعمیر یخچال و فریزر در آموزشگاه به صورت کاملا نقدی اخذ شده و کارآموز موظف است قبل از شروع دوره تسویه حساب خود را تکمیل نماید.

دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیر یخچال

اگر می خواهید فعالیت شغلی خود را در حوزه تعمیرات یخچال فریزر آغاز کنید، پس از کسب آموزش های لازم باید توانایی های خود را با در دست داشتن یک مدرک معتبر اثبات کنید. مدرک فنی و حرفه ای همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. برای دریافت این مدرک باید در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مانند پایتخت فناوری اموزش دیده و درخواست اخذ این مدرک را با تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت کنید.

در ادامه مشاوران سازمان فنی و حرفه ای در آموزشگاه تاریخ شرکت در آزمون کتبی را به شما معرفی نموده و شما باید با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی در حوزه امتحانی حضور پیدا کرده و به سوالات تستی در زمان مقرر پاسخ دهید. اگر بتواند حداقل نمره 50 از 100 را دریافت نمایید، موفق به شرکت در دوره عملی خواهید شد. در غیر این صورت باید آزمون کتبی تکرار شود. آزمون عملی در کارگاه های اختصاصی سازمان برگزار شده و شرط قبولی در آن کسب نمره حداقل 70 از 100 می باشد. در صورتی که این مرحله را نیز موفقیت آمیز پشت سر بگذارید، می توانید از طریق سایت رسمی سازمان فنی و حرفه ای مدرک خود را استعلام بگیرید.

به جرات می توان گفت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات یخچال مطمئن ترین مدرک در داخل کشور است که استخدام شما را در هر سازمان دولتی و شرکت خصوصی تضمین می کند. اگر به دنبال فعالیت حرفه ای به صورت شخصی هستید می توانید با استناد به این مدرک، کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. مزایا و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای محدود به داخل کشور نمی شود و اگر تمایل دارید برای مهاجرت کاری از آن استفاده نمایید، گزینه ای عالی به حساب می آید. گواهینامه فنی و حرفه ای مورد تایید سازمان جهانی کار بوده و برای کار در خارج از کشور نیز بسیار پیشنهاد می شود.

کلاس های مشاوره رایگان راه اندازی شغل

برای ورود به هر شغلی شما نیازمند استفاده از تجربیات افراد کاردان و با تجربه در همان زمینه هستید. برای اطلاع از نحوه کسب مجوز احداث مغازه، پروانه کسب، شیوه قیمت گذاری بر روی خدمات، محل قرار گیری تعمیرگاه خود و غیره باید اطلاعات به روز و درجه یکی داشته باشید. اگر بخواهید با افراد قدیمی این حوزه مشورت کنید، ممکن است نکاتی را که مناسب جامعه امروزه است کسب نکرده و مدت زمان زیادی را از دست بدهید. بنابراین آموزشگاه پایتخت فناوری کلاس های مشاوه رایگان راه اندازی شغل را برای کارآموزان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیر یخچال تدارک دیده و تمام راهکار های فنی و مدرن را آموزش می دهد.

مزیت های دوره تعمیرات یخچال آموزشگاه پایتخت فناوری

برای یادگیری شغل تعمیر یخچال، سپری کردن دوره آموزشی ضروری است. هر چه این آموزش ها از نظم و پیوستگی منطقی تری برخوردار باشند، کارآموزان بهتر و راحت تر به مهارت آموزی خواهند پرداخت. آموزشگاه پایتخت فناوری با هدف تربیت نیروی کار ماهر و تحویل آن به جامعه، کلاس آموزش صفر تا صد تعمیرات یخچال فریزر را برگزار می کند.

این دوره توسط اساتیدی تدریس می شود که تجربه و علم لازم و کافی برای انتقال اطلاعات به افراد دیگر دارند. در کنار این موضوع، برگزاری کلاس ها در شرایطی مناسب و به دور از استرس و دغدغه های اضافه و وقت گیر مزیتی دیگر برای این آموزشگاه محسوب می شود. دسترسی آسان به محل کارگاه ها، دریافت مشاوره ها و پشتیبانی رایگان از سوی آموزشگاه، ثبت نام در دوره با تخفیف 30 درصدی و ارائه مدرک فنی و حرفه ای نیز از ویژگی های آموزشگاه پایتخت فناوری است شرکت در کلاس های مشاوره راه اندازی کسب و کار نیز یکی از نقاط قوت آموزشگاه فنی و حرفه ای پایتخت فناوری محسوب می شود که رسیدن به درآمد عالی را در بازار کار این رشته تضمین می کند.

نکات قابل توجه در انتخاب آموزشگاه تعمیر یخچال معتبر

وجود یک بستر مناسب می تواند تاثیر بسزایی در سرعت یادگیری داشته باشد. برای آموزش دیدن یک دوره، به ویژه دوره های تخصصی شغل های فنی، حتما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که فاکتور های استاندارد را داشته باشد.

این شغل ها از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار هستند و هر گونه اشتباه در روند تدریس و انتقال اطلاعات به کارآموزان می تواند باعث بروز خسارت هایی گردد. به همین خاطر بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که آموزشگاه همان بستری است که برای فراهم کردن و انتخاب آن باید دقت زیادی کرد.

از نکات قابل توجه در انتخاب آموزشگاه تعمیر یخچال معتبر، توجه به سابقه کاری و فعالیت تخصصی می باشد. اگر شرکت کنندگان قبلی این دوره رضایت بالایی در مورد نحوه تدریس، سرفصل های تخصصی و عملی، کارگاه آموزشی و غیره داشته باشند، این آموزشگاه می تواند ورود شما به بازار کار را ضمانت کند. به علاوه، آموزشگاهی که دوره تعمیر یخچال را به شیوه های مختلف مجازی و حضوری در ساعات منعطف برگزار می کند شرایطی را فراهم کرده است که تمامی افراد علاقه مند بتوانند در این حوزه آموزش ببینند. دسترسی آسان به محل آموزشگاه، پشتبانی از کارآموز حتی پس از پایان دوره، تجدید دوره رایگان در صورت وجود هر گونه مشکل در یادگیری فرد، ارائه گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای و شهریه مناسب از مواردی است که باید در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیر یخچال به آن دقت کرد.

مجتمع پایتخت فناوری برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش کابینت سازی، آموزش مکانیک خودرو، آموزش کلید سازی و… همراه با مدرک فنی و حرفه ای است.

نمایش بیشتر

محبوب ترین دوره های پایتخت فناوری

دیدگاه ها

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایمان درویش گفت :

    درود. دوره یخچال‌های ویترینی رو میخوام ببینم خیلی فوری

    • پشتیبان گفت :

      سلام وقتتون بخیر. دوره یخچالهای ویترینی در آموزشگاه برگزار نمی شود

  • مردانی گفت :

    مدرک هم داده می شود.

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…برای دوره یخچال به تنهایی مدرک صادر نمی شود و لازم هست دردوره تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی شرکت کنید.

  • ناصری گفت :

    اگه بخوایم به صورت خصوصی شرکت کنید چند نفر هستیم و شهریه چقدره؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز….در صورت شرکت در دوره خصوصی ظرفیت1 الی 3 نفر هستش و شهریه دوره خصوصی 3.000.000 می باشد

  • پاپی گفت :

    سلام دوره به صورت تئوری است یا عملی؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…دوره های برگزاری در پایتخت فناوری به صورت کاملا عملی هست و کارآموز از ابتدا روی دستگاه به صورت عملی کار میکند.

  • کشوری گفت :

    چه نوع یخچال هایی آموزش داده می شود.

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…یخچال های ساید و فریزر به طور کامل به شما آموزش داده می شود.

  • گشانی گفت :

    سلام شهریه دوره یخچال چقدر هستش؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز… شهریه دوره یخچال 1/800/000 هستش

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟