آموزش تعمیرات ماکروفر

آموزش تعمیرات ماکروفر و مایکروویو و شامل تعمیرات ماکروویو و ماکروفر ، تشریح اجزاء آن به صورت عملی و تئوری می باشد دوره ی تعمیرات زیر نظر بهترین اساتید کشوری رقم میخورد. با توجه به استفاده بسیار بالا از این کالا در منازل مسکونی شما بزرگواران می توانید با گذراندن این دوره ی آموزشی تعمیرات ماکروویو و مایکروفر به بالاترین سطح کیفی شناختی در زمینه ی تعمیرات ماکروویو و مایکروفر رسیده و بتوانید در بازار خدماتی این ابزار مورد استفاده به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کنید. ماکروویو و مایکروفر جزء کارهای مهم خدماتی در بازار داغ تعمیرات می باشد.

مزیت های دوره آموزش تعمیرات مایکروویو :

  • طول مدت این دوره 4 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش تعمیرات مایکروفر از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه برق الکترونیک و لوازم برقی منزل و آشپزخانه در 2 بخش مجزا برای آموزش تعمیرات مکانیک مایکروویو و آموزش تعمیرات برد مایکروویو برگزار میشود.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات مایکروویو و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر مایکروفر به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات مایکروفر و مایکروویو به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • دوره تعمیرات مایکروویو همانند دیگر دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش تعمیرات یخچال ، آموزش تعمیرات ظرفشویی ، آموزش تعمیرات لباسشویی و … از صفر تا صد مباحث ابتدایی تا پیشرفته را در بر میگیرد و به صورت حضوری در گارگاه مجهز برگزار میشود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره آموزش تعمیرات ماکروویو برای مدت محدود در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات ماکروفربا کمترین هزینه معرفی میشود.
  • تجدید دوره برای شرکت کنندگان در صورت نیاز رایگان خواهد بود.
نمایش بیشتر

ویدئو معرفی دوره آموزش تعمیرات مایکروویو

دوره تعمیرات لوازم خانگی
دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی
آموزش تعمیرات لوازم خانگی

سرفصل های تعمیرات مایکروویو و مایکروفر

آموزش تعمیرات مایکروفر

آموزش تعمیر اشعه لیزرسولاردام ماکروویو

آموزش تعمیر المنت های موجود در ماکروویو

تشریح کامل تفاوت ماکروویو و ماکروفرها

آموزش تعمیرات مسیر عبور جریان

شناخت انواع ماکروویوهای موجود در بازار و برند ها

آموزش نحوه عملکرد اجزای مکانیکی ماکروویو

آموزش تعمیر و عیب یابی قسمت های مختلف ماکروویو

آموزش سرویسکاری انواع ماکروویو

آموزش اصول بازو و بست انواع ماکروویوها

آموزش نکات امنیتی در تعمیر ماکروویو

آموزش برندهای مطرح و پرکاربرد بازار

آموزش تعمیرات قطعات چرخان مکانیکی

آموزش تعویض فن داخلی ماکروویو

آموزش قطعه شناسی ماکروویو

آموزش عیب یابی برد پنل سولار دام

آموزش شناخت ماکروویو های قدیمی و جدید

آموزش تعویض لامپ داخلی ماکروویو و …

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره تعمیرات ماکروویو

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس تعمیرات مایکروویو می آموزید :

  • مهارت کامل در تعمیرات مکانیک و برد مایکروفر و سولاردوم
  • مهارت کامل در بازرسی صحیح قطعات مایکروویو
  • مهارت کامل در تعمیر انواع مایکروفر و سولاردوم از برندهای مختلف
  • مهارت کامل در راه اندازی وسایل غیر فعال و برنامه های مایکروویو

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات مایکروفر

دوره آموزش تعمیرات مایکروویو و مایکروفر هزینه دوره: 3/600/000 هزینه با تخفیف: 2/500/000 دوره خصوصی: 4/300/000

سوالات متداول دوره تعمیرات مایکروویو

این دوره در 4 ساعت برگزار می شود.

بله این دوره به گونه ای بررنامه ریزی شده که حدود 80 درصد از کلاس به کارگاه های عملی تعلق دارد.

بله تمامی آموزش ها توسط اساتید به گونه ای است که متناسب با بازار کار باشد و به راحتی بتوانید وارد حوزه کاری مرتبط شوید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند و هزینه آن بنا به نوع اتاق، ماهانه از300/000 تومان و روزانه از 30/000 تومان می باشد)

آموزشگاه پایتخت فناوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، پس از دوره گواهی نامه داخلی آموزشگاه برای کارآموزان صادر گردیده و همچنین از طریق پورتال آموزشگاه برای آزمون به فنی و حرفه ای معرفی می شوند و در نهایت مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند.

معرفی جامع دوره و حرفه تعمیرات مایکروویو

آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو میتواند برای شما که به دنبال کار هستید بسیار مناسب باشد چرا که یکی از وسایل مهمی که امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها وجود دارد ماکروفر و ماکروویو می باشد . از این دستگاه ها برای انجام پخت و پز و همچنین گرم کردن غذا استفاده می شود. البته کاربرد ماکروفر با ماکروویو متفاوت بوده و در هنگام خرید باید به آپشن هایی که هر یک از این دستگاه ها دارند توجه نمود.

این وسایل بر اساس امواج الکترومغناطیسی و المنت مخصوص کار کرده و از ساختار نسبتا پیچیده ای برخوردار می باشند. احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات مختلف در ماکروفر و ماکروویوها وجود دارد و تعمیر آنها حتما نیازمند متخصص در این کار می باشد. دوره های آموزشی مختلفی برای افرادی که تمایل به وارد شدن به حرفه تعمیرات ماکروفر و ماکروویو می باشند وجود دارد. در این مطلب به معرفی این دوره های آموزشی و بازار کار این حرفه و مواردی که برای ورود به این شغل باید مورد توجه قرار دهید پرداخته شده است.

بازار کار حرفه ای آموزش تعمیرات ماکروفر

جایگاهی که ماکروفر در خانه ها به دست آورده است تا این حد قابل پیش بینی نبوده و استقبال زیادی از این وسیله در کشورهای مختلف شده است. این وسیله به ویژه برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای گرم کردن غذا ندارند بسیار کاربردی می باشد. حتی در قسمت آشپزخانه شرکت های مختلف، ادارات، دانشگاه ها و غیره از انواع مختلف ماکروفر جهت استفاده کارکنان قرار داده شده است.

پس با توجه به مطالب گفته شده به اهمیت این دستگاه و میزان بالای تقاضا برای آن پی می بریم. به علت تقاضای زیادی که برای این وسیله وجود دارد، تعمیرکاران ماکروفر و ماکروویو نیز از بازار کار خوبی برخوردار خواهند بود. چرا که تعمیر این وسیله حتما نیاز به مهارت بالایی داشته و می توان گفت خطرات بیشتری نسبت به سایر وسایل برقی و الکترونیکی دارد. پس نیاز است تا برای تعمیر آن حتما به تعمیرکار مراجعه نموده و به دلیل نیاز بالا به این شغل، بازار کار خوبی برای آن پیش بینی می شود.

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار کار

بررسی جوانب کار در رابطه با حرفه ای که قصد راه اندازی آن را دارید از موارد ضروری است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. سرمایه اولیه یکی از این موارد است که نقش مهمی در نوع شغلی که انتخاب می کنید را ایفا می کند. مشاغلی که بتوانند در کنار میزان سرمایه اندک، درآمد زایی بالایی برای فرد ایجاد نمایند بهترین گزینه شغلی محسوب می شوند. به صورت کلی مشاغل فنی نیاز به سرمایه زیادی نداشته و می توان با اندک سرمایه به راه اندازی یک کسب و کار پرداخت.

تعمیرات ماکروفر و ماکروویو نیز تنها نیاز به کسب درآمد در این حرفه داشته و نیازمند سرمایه بالایی نخواهد داشت. در ابتدا یک سرمایه 1 الی 2 میلیون تومانی را جهت کسب مهارت ها و شرکت در دوره های آموزشی مربوطه باید در نظر گرفت و پس از آن سرمایه ای در حدود 5 میلیون تومان جهت تهیه ابزار و وسایل کار مورد نظر، نیاز می باشد. اگر می خواهید در مغازه شخصی خود مشغول به کار گردید نیاز است تا سرمایه را جهت اجاره یا خرید مغازه در نظر بگیرید، در غیر این صورت می توانید در شرکت های مختلف که انواع تعمیرات لوازم برقی منزل و آشپزخانه را انجام می دهند مشغول به کار گردید.

چگونه تعمیرکار حرفه ای مایکروفر و ماکروویو شویم؟

برای حرفه ای شدن در شغل تعمیرات ماکروفر و ماکروویو نیاز است تا مهارت های فنی خود را در این رشته افزایش داده و تسلط کافی را در تعمیر این دستگاه ها پیدا کنید. ممکن است بسیاری از افراد علاقمند به ورود به این حرفه به علت بازار کار مناسب آن باشند اما راه ورود به این شغل را ندانند. نکته ای که در ابتدای امر باید گفت این است که وارد شدن در مشاغل فنی نیازمند علاقه فراوان در این کار می باشد و در غیر این صورت امکان ادامه مسیر و پیشرفت در شغل مورد نظر وجود نخواهد داشت.

برای وارد شدن به حرفه تعمیرات ماکروفر و ماکروویو نیاز است تا در دبیرستان گرایش تعمیرات لوازم برقی منزل و آشپزخانه در شاخه کار و دانش را انتخاب نمایید. در این رشته افراد با انواع لوازم برقی منزل و آشپزخانه و نحوه تعمیر آنها آشنا می گردند. علاوه بر آن انجام تحصیلات دانشگاهی در رشته های برق و الکترونیک نیز می تواند پلی برای وارد شدن به این حرفه باشد. اما در دانشگاه معمولا افراد به صورت آکادمیک به کسب علم می پردازند و تجربه و عمل در آن نقشی ندارد که برای ورود به بازار کار می تواند سبب بروز مشکلاتی گردد.

یکی از روش هایی که بسیار زود بازده بوده و افراد هم به صورت تئوری و هم عملی مفاهیم مختلف را فرا می گیرند، شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات ماکروفر و ماکروویو می باشد. این دوره ها توسط آموزشگاه هایی که در سطح شهر وجود دارند برگزار می گردد. البته تعداد این آموزشگاه ها کم نیست و نیاز است تا فرد پیش از ثبت نام در آنها تحقیقات کافی به عمل آورد. از جمله مواردی که پیش از ثبت نام در این دوره ها باید از آنها اطمینان حاصل نمود این است که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و پس از پایان دوره به افراد مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا نماید.

سرفصل های مختلفی در این دوره ها به افراد آموزش داده می شود که از آن میان می توان به بررسی مکانیسم عملکرد ماکروفر و معرفی اجزای مختلف آن، آشنایی با تجهیزات و ابزار کارهای مورد استفاده، معرفی انواع ماکروفرها، آموزش عیب یابی موتور گردان ماکروفر، آموزش عیب یابی قطعات پنل، عیب یابی و تعمیر رله سوئیچ، عیب یابی چراغ داخل هالوژن سولاردم و غیره اشاره کرد.

مدت زمان این کلاس ها بسیار کوتاه و در حدود 2 ماه می باشد که امکان فشرده کردن کلاس ها برای افرادی که از شهرستان های غیر از تهران ثبت نام می نمایند وجود دارد. علاوه بر آن افرادی که دارای هیچ گونه زمینه ای در رابطه با الکترونیک ندارند نیز می توانند در این دوره ها شرکت کرده و در پایان به یک تعمیرکار و تکنسین حرفه ای تبدیل گردند.

کسب درآمد بالا با تعمیرات مایکروفر و ماکروویو

تقاضای زیادی که برای تعمیر انواع ماکروفر، ماکروویو و سولاردم وجود دارد باعث شده تا بازار کار تعمیرکاران این حرفه رونق گرفته و از درآمد نسبتا خوبی برخوردار باشند.  امکان افزایش درآمد در این حرفه مانند هر حرفه دیگری وجود دارد و افراد می توانند به گسترش شغل خود و آموختن مهارت های مختلف مربوط به دیگر لوازم برقی منزل و آشپزخانه نیز بپردازند و از این طریق درامد خود را افزایش دهند.

در صورتی که برای انجام تعمیرات ماکروفر و ماکروویو قصد راه اندازی مغازه به صورت مستقل را دارید نیاز است تا در گام اول مکان مناسبی را برای این کار انتخاب نمایید. تاسیس مغازه در مکان های پر رفت و آمد که مسکونی بوده و تعداد ساختمان های زیادی در اطراف آن وجود دارد می تواند در افزایش مراجعین نقش اساسی داشته و رونق بیشتری به کارتان ببخشد. انتخاب یک اسم با مسما و مناسب برای مغازه که افراد با دیدن آن ترغیب به مراجعه به شما شوند تاثیرگذار خواهد بود.

در مرحله بعد انجام تبلیغات به صورت حرفه ای و مداوم از دیگر نکاتی است که باید برای کسب درآمد بالا در این شغل در نظر گرفت. برای انجام تبلیغات می توان هم به صورت پخش تراکت در مکان های مختلف و هم به صورت مدرن و انجام تبلیغات در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام اقدام نمود. در کنار این ها انجام کار با کیفیت برای مشتری در اولویت بوده و میتواند باعث جذب مشتریان دائمی و در نتیجه افزایش درآمد برای شما گردد.

چالش های ورود به بازار کار

ورود به هر حرفه ای در ابتدا چالش های خاص خود را دارد و این امر بسیار طبیعی بوده و نیاز است تا اقدامات لازم برای مقابله با این چالش ها و موفقیت در شغل مورد نظر صورت گیرد. بعد از آموزش تعمیرات ماکروویو و مایکروفر چالش هایی که در شغل تعمیرات مایکروفر و ماکروویو وجود دارد وارد شدن مدل های جدید این دستگاه ها با تکنولوژی های جدید است که برای این که بتوان با این چالش مقابله کرد نیاز است تا اطلاعات خود را در رابطه با این دستگاه ها کاملا به روز کرده و با انواع امکانات جدیدی که وارد دستگاه ها می شود آشنا باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاه ها

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پشتیبان گفت :

    سلام دوست عزیز…شما می توانید با شماره های داخل سایت جهت مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید ویا حضوری به ادرس مجموعه تشریف بیاورید

  • جعفری گفت :

    کل دوره ماکرویو چند وقت است؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…کل دوره دریک روز اتمام پیدا می کند.

  • کاشانی گفت :

    سلام تو این دوره سولاردام هم آموزش میدید؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله سولاردام هم به شما آموزش داده می شود.

  • حبیبی گفت :

    آیا برگزاری کلاس تایم های عصر دارید؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله جهت اطلاع از زمانبندی دوره با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

  • ناظر گفت :

    سلام شهریه دوره ماکرویو چنده؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز….شهریه دوره ماکرویو 2/500/000 تومان است.

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟