آموزش تعمیرات لباسشویی

با توجه به استفاده روز افزون از ماشین لباسشویی احتمال خرابی آن ها هم وجود دارد، بنابراین بازار نیاز به تعمیرکارانی دارد که بتوانند ماشین لباسشویی ها را تعمیر کنند. برای ورود به این رشته و انتخاب آن به عنوان یک حرفه، می توانید در دوره تعمیر ماشین های لباسشویی آموزشگاه پایتخت فناوری ثبت نام کنید. در این دوره تمام توضیحات تئوری و کارهای عملی در خصوص شناخت، عیب یابی و تعمیر قعطعات الکترونیکی و غیر الکترونیکی به کار رفته در ماشین لباسشویی به شما آموزش داده می شود. از مهمترین مزیت های این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول مدت این دوره15 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از زمان کلاس به آموزش های عملی اختصاص داده شده است.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات لباسشویی و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر ماشین لباسشویی به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان با قبولی در دو آزمون عملی و تئوری، مدرک فنی حرفه ای دریافت میکنند تا از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب و کار استفاده کنند.
  • دوره تعمیرات ماشین لباسشویی همانند دیگر دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش تعمیرات ماکروفر، آموزش تعمیرات برد و … تمامی مباحث مقدماتی تا پیشرفته را در بر می‌گیرد.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیرات لباسشویی برای مدت محدود در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات ماشین لباسشویی با کمترین هزینه معرفی میشود.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود، تجدید رایگان دوره و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار شخصی استفاده نمایند.
نمایش بیشتر

ویدئو معرفی دوره تعمیرات ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات لباسشویی بوش
آموزش تصویری تعمیر ماشین لباسشویی
اموزش صفر تا صد لباسشویی
آموزش تعمیر لباسشویی دوقلو
آموزش تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
آموزش تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی

سرفصل مطالب آموزش تعمیرات لباسشویی

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات مدار گرمایش آب

آموزش تعمیر و تعویض کمک ها و دیگ ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات موتور الکتریکی لباسشویی

آموزش تعمیرات ماشین های لباسشویی معمولی

آموزش صداگیری و کم کردن لرزش در انواع ماشین لباسشویی

آموزش عیب یابی و رفع مشکل برد های الکتریکی موجود در ماشین لباسشویی

آموزش و بررسی عملکرد های مکانیکی موجود در ماشین لباسشویی و رفع مشکل آن

آموزش کالیبره کردن ماشین لباسشویی در قسمت دیجیتالی

آموزش تعمیرات ماشین های لباسشویی اینورتری

آموزش برطرف کردن مشکلات تخلیه و ورود آب

آشنایی با انواع ماشین لباسشویی با توجه انواع و برند های موجود در بازار

آموزش سرویسکاری ماشین های لباسشویی معمولی و Direct Drive

آموزش تعمیرات مدار پمپ آب در ماشین لباسشویی

آموزش رفع Error های موجود در ماشین های لباسشویی دیجیتال

آموزش تعمیرات قطعات مکانیکی و گرداننده ماشین لباسشویی

آموزش برطرف کردن و رفع خطاهای ماشین لباسشویی و …

نمایش بیشتر

نظر کاراموزان دوره تعمیر لباسشویی

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس تعمیرات ماشین لباسشویی می آموزید :

  • مهارت کامل در عیب یابی و تعمیر قطعات مکانیکی ماشین لباسشویی
  • مهارت کامل در تکنولوژی های روز دنیا در ماشین لباسشویی
  • مهارت کامل در تعمیرات انواع برندهای لباسشویی
  • مهارت کامل در گیره بازو و تعمیر و تعویض انواع قطعات ماشین لباسشویی

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی هزینه دوره: 4/300/000 هزینه با تخفیف: 3/000/000 دوره خصوصی: 5/100/000

سوالات متداول دوره تعمیرات لباسشویی

بله، کلاس ها هم در تایم های صبح و ظهر و هم روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شوند. و با توجه به زمان کارآموزان قابل برنامه ریزی هستند.

دوره ها جامع هستند و آموزش ها 80 درصد عملی و 20 درصد تئوری ارائه می شوند.

بله، کلاس ها کاملا ویژه بازار کار هستند و به صورتی که کارآموز پس از دوره مستقیما بتواند وارد بازار کار شود، ضمنا دوره ها پشتیبانی نامحدود دارد یعنی بعد از دوره کارآموز در صورت بروز مشکل می تواند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند و هزینه آن بنا به نوع اتاق، ماهانه از 300/000 تومان و روزانه از 30/000 تومان می باشد)

آموزشگاه پایتخت فناوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، پس از دوره گواهی نامه داخلی آموزشگاه برای کارآموزان صادر گردیده و همچنین از طریق پورتال آموزشگاه برای آزمون به فنی و حرفه ای معرفی می شوند و در نهایت مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند.

معرفی دوره و حرفه تعمیرات ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات لباسشویی به شما کمک می کند مهارتی را کسب کنید که با استفاده از آن می توان درآمد خوبی داشت. بله به همین سادگی! کسب درآمد یکی از مهم ترین دغدغه هایی ست که امروزه افراد از ابتدای سنین جوانی دارند. پس چه بهتر که زمان و انرژی خود را روی کسب تخصص سرمایه گذاری کنیم.

آموزش هایی که در کلاس تعمیر لباسشویی آموزشگاه پایتخت فناوری می بینید، به شما در داشتن حرفه ای مستقل، بدون رئیس و با درآمد مناسب کمک می کند. زمانی که به تعمیرکار لباسشویی تبدیل شوید، می توانید علاوه بر دیدن مردم و شهر در طول روز و شب، به جای ثابت ماندن در یک مکان سرپوشیده و انجام کار کارمندی، به آدرس هایی که مشتریان می دهند بروید و کار تعمیر را انجام داده و حق الزحمه خود را بگیرید.

در کنار این موضوع، تعمیرکار لباسشویی می تواند دستگاه لباسشویی خود را به راحتی تعمیر کند و بدین ترتیب هزینه های سنگین تعمیرات را در زندگی شخصی خود نخواهد داشت. همچنین کسی که بتواند لباسشویی را تعمیر کند، قطعا توانایی تعمیر دیگر لوازم یا دست کم رفع مشکلات جزئی آن ها را که افراد عادی متوجه آن نمی شوند، دارد.

آموزش تعمیرات ظرفشویی و از دوره های دیگری ست که کارآموز می تواند برای تکمیل مهارت های خود، در آن ها نیز شرکت کرده و شغل خود را گسترده تر و تخصصی تر کند.

یکی از اقدامات با ارزش آموزشگاه پایتخت فناوری در حیطه آموزش و پرورش، برنامه ریزی و ارائه دوره آموزش تعمیرات لباسشویی و آموزش تعمیرات یخچال است. چرا که نه تنها عده زیادی دنبال کسب مهارت های تخصصی در این رشته هستند، بلکه جامعه نیز نیاز مبرمی به این قشر دارد.

اگر می خواهید بدانید در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی به چه توانایی خواهید رسید و چه مطالبی فرا خواهید گرفت، می توانید به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و یا با شماره 02166577378 تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

از مهارت های مهمی که در این دوره به دست خواهید آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخت کامل قطعات
  • مسلط شدن به تعویض قطعات و اجزاء مختلف
  • باز و بست ماشین لباسشویی
  • عیب یابی برد الکترونیکی، تعمیر و تعویض آن
  • تعمیرات مکانیکال لباسشویی
  • برداشتن و تعویض فیلتر ماشین لباسشویی
  • شناخت میکرو ترانسفورماتورهای درب لباسشویی، روش باز کردن و تعمیر آن
  • عیب یابی و تعمیر دیگ
  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی
  • عیب یابی برنامه های شستشو و رفع مشکل عدم خشک شدن لباس ها
  • عیب یابی درب ماشین، حل مشکل قفل شدن آن
  • نحوه قرار دادن و خارج کردن تسمه از موتور و دیگ بخار
  • نحوه برداشتن پولی های دیگ و موتور
  • نحوه گذاشتن پولی های دیگ و موتور
  • یادگیری باز کردن قطعاتی مانند درب عقب ماشین، شیر برقی، سنگ پلاستیک، تایمر، دیگ ماشین، خرطومی دیگ به پمپ آب، کمک ها، درب جلو، لاستیک ها و …
  • برطرف کردن مشکلاتی مانند لرزش ماشین، تراز کردن، بوی سوختگی

آموزش تعمیرات لباسشویی ال جی، سامسونگ، حایر، پاکشوما

ماشین های لباسشویی در برندهای مختلف در بازار ایران موجود هستند که ال جی، سامسونگ، حایر و پاکشوما از شناخته ترین ها می باشند. در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در آموزشگاه پایتخت فناوری، نحوه عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها به کارآموزان آموخته می شود.

از طرف دیگر، به خاطر محبوبیت و استفاده زیاد از این برندهای لباسشویی، تقریبا ضروری است که هر تعمیرکار ماشین لباسشویی در مورد آن ها اطلاعات داشته و قادر به حل مشکل در قطعات آن‌ها نیز باشد.

در طول دوره آموزشی جامع ما، مشکلات رایج و احتمالی که در لباسشویی ها به وجود می آید، به صورت جداگانه برای برندها معروف، ذکر شده و در مورد آن آموزش هایی به کارآموزان داده می شود.

هرچند به نظر می رسد منطق کاری تمام لباسشویی ها یکی است، اما تفاوت هایی وجود دارد که هر کمپانی برای خاص کردن محصول خود و اضافه کردن آپشن هایی به آن، در پروسه تولید به کار برده است. و فردی که خود را متخصص تعمیر همه برندهای لباسشویی معرفی می کند، باید از این تفاوت ها اطلاعات کاملی داشته باشد.

به همین علت دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی پایتخت فناوری را در قالب دوره ای ارائه می دهیم که شرکت کنندگان حجم بالایی از اطلاعات تئوری و عملی را کسب کنند و در انتهای دوره برای ورود به بازارکار آماده باشند.

آموزش تعمیر لباسشویی اتوماتیک

جدای از بحث برندها، تکنولوژی به کار رفته در ماشین های لباسشویی نیز اهمیت زیادی دارد. در گذشته لباسشویی های سطلی و دوقلو روی بورس بود، اما در حال حاضر به خاطر سبک زندگی جدید و علاقه مردم به استفاده از تکنولوژی جدید، اکثرا از ماشین لباسشویی اتومات استفاده می کنند.

در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی آموزشگاه پایتخت فناوری به صورت کامل با لباسشویی اتومات آشنا می شوید. عیب یابی و پیدا کردن منشاء مشکل، تعمیر و فیکس کردن آن ها، همه و همه از اطلاعات ضروری هستند که شما برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید.

بهم ریختن یا از کار افتادن تایمر و برنامه های شستشو، انسداد لوله ها و پمپ تخلیه، مشکل در باز شدن درب آن، سوختن مدارات یا دیگر مشکلات در مورد برد الکترونیکی و سوختن یا نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی تنها موارد محدود از مشکلاتی است که در کلاس آموزش تعمیر لباسشویی مطرح می شود.

در نتیجه، اگر فردی علاقه مند به این رشته هستید اما تجربه ای ندارید، و یا اینکه در حال حاضر در این حرفه مشغولید و قصد دارید مهارت های خود را ارتقا دهید، دوره آموزشی تعمیر لباسشویی پایتخت فناوری را به شما توصیه می کنیم.

 آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیر لباسشویی

آموزش دیدن قبل از شروع کار عملی در هر شغل و حرفه ای، می تواند سرعت رشد و پیشرفت را چند برابر کند. اما اینکه در چه آموزشگاهی دوره ببینیم نیز خود جای بحث دارد.

سایتی که در حال مشاهده آن هستید متعلق به آموزشگاه پایتخت فناوری است که سال هاست در زمینه برگزاری انواع دوره های آموزشی تعمیرات مانند آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات لباسشویی و … تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند.

کلاس های آموزشی در مجموعه پایتخت فناوری توسط اساتیدی مجرب و باتجربه، همچنین در فضایی آموزشی، آرام و مجهز به کارگاه های عملی برگزار می شوند. موقعیت مکانی این آموزشگاه نزدیک به ایستگاه مترو، BRT و اتوبوس انتخاب شده است تا کارآموزان دسترسی راحتی داشته باشند.

علاوه بر این، برای کارآموزان شهرستانی خوابگاهی در نزدیکی محل شرکت در نظر گرفته شده است تا دغدغه محل سکونت در طول دوره را نداشته باشند و حتی با پای پیاده به سادگی به آموزشگاه برسند و در کلاس ها شرکت کنند.

همانطور که گفته شد آموزشگاه ما دنباله رو اهداف سازمان محترم فنی و حرفه ای کشور می باشد. پس کارآموزانی که با موفقیت آزمون سنجش مهارت را پاس کنند، می توانند مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنند.

دوره تعمیر لباسشویی در تهران

کلاس های آموزشی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیرات لباسشویی در آموزشگاه پایتخت فناوری ارائه می شوند. اگر قصد شروع کار در این رشته را دارید و نیازمند دریافت تکنیک ها و اطلاعاتی کاربردی در این زمینه هستید، می توانید با شماره 02166577378 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

در کلاس تعمیر لباسشویی هر آنچه که مربوط به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی، از باز کردن قطعات مختلف، شناخت و تست کارکرد هر یک گرفته تا تعمیر و تعویض ریزترین و جزئی ترین قطعه به کار رفته در برد الکترونیکی ماشین، به شما آموزش داده خواهد شد.

آموزش تعمیر برد ماشین لباسشویی

همانطور که می دانید هر وسیله الکتریکی و الکترونیکی برای انجام کار خود به درستی، نیاز دارد از یک قسمت مرکزی کنترل شود. وظیفه این کنترل و صدور فرمان های لازم در زمان مشخص و مناسب بر عهده قطعه ای بنام برد است. پس می توان تصور کرد خرابی این قطعه کنترلی، می تواند صدمه بزرگی به کل دستگاه بزند.

تعمیر برد لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی بسیار با اهمیت است. نباید نشانه های ناشی از وجود مشکل و خرابی در برد لباسشویی را نادیده گرفت. علائمی مانند خراب شدن ناگهانی ماشین، درست کار نکردن برنامه شستشوی انتخاب شده، کار نکردن و خاموش شدن پنل مرکزی و … خبر از خرابی برد الکترونیکی می دهند.

در دوره جامع تعمیر ماشین لباسشویی ( ال جی، سامسونگ، پاکشوما، ایندیزیت، حایر و …) روش های تعمیر برد لباسشویی به کارآموزان آموزش داده می شود. برای یک تعمیرکار لوازم خانگی بسیار مهم است که برد این دستگاه ها را بشناسد و بتواند آن ها را عیب یابی و تعمیر کند. پس از این سرفصل نباید به راحتی گذشت. یکی از مزایای شرکت در کلاس تعمیر لباسشویی پایتخت فناوری این است که در کنار مطالب تئوری، استاد به شما این فرصت را می دهد تا از نزدیک برد الکترونیکی و سایر قطعات لباسشویی را ببینید، آن ها را لمس کنید، کارکرد آن ها را بشناسید و آن ها را تعمیر کنید.

سرمایه، درآمد و بازار کار تعمیرات لباسشویی

وقت مهم ترین سرمایه معنوی است که برای یاد گرفتن و ماهر شدن در هر حرفه ای نیاز است. اما از نظر مادی، سرمایه تعمیرات ماشین لباسشویی شامل پرداخت هزینه دوره در ابتدای راه و پشت سر گذاشتن فاز آموزش اولیه است.

کیفیت و نتیجه کار تعمیراتی که با ابزار درست و مناسب انجام می شود، می تواند بسیار متفاوت باشد. برای همین اساتید در طول دوره به شما ابزار مهم را معرفی کرده و توصیه می کنند آن ها را خریداری کنید.

برای استارت کار، اگر مبلغی برای اجاره تعمیرگاه یا مغازه داشته باشید، می توانید به صورت مستقل کار خود را آغاز کنید. اما عده زیادی هزینه اجاره مغازه اختصاصی را ندارند و برای شروع به صورت اشتراکی با تعمیرگاه ها و شرکت ها کار می کنند.

درآمد تعمیرات لباسشویی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. اگر تعمیرکاری باشید که با وجدان و با صداقت کار می کند، مشتری مداری می داند، متخصص است و در به روز کردن اطلاعات و مهارت های فنی خود کوتاهی نمی کند، برای شناساندن خود به مردم تبلیغات مناسب انجام می دهد، ساعات زیادی کار می کند، مدرک فنی و حرفه ای دارد و توانایی تعمیر اکثر ماشین لباسشویی ها را دارد، می توانید درآمدی بسیار خوب از این شغل داشته باشید.

با توجه به کاربرد و استفاده زیادی که از لباسشویی ها می شود، بازار کار تعمیرات لباسشویی رونق خوبی دارد. در واقع ماشین های لباسشویی از زندگی بشر حذف نشدنی هستند و مادامی که وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند، به قشر تعمیرکار نیز نیاز است.

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاه ها

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • گشانی گفت :

    چه برندهایی آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…انواع برندهای موجود در بازار را به شماآموزش میدهند.

  • کشاورز گفت :

    لباسشویی های اینور تر هم اموزش میدید؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله در این دوره آموزش لباسشویی های اینورتردار هم اموزش داده می شود.

  • کانتوری گفت :

    سلام طول برگزاری دوره چه مدتی است؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…طول برگزاری دوره 3 روز است.

  • خائف گفت :

    آیا بعد از پایان دوره مدرک فنی حرفه داده می شود.

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…مدرک به تنهایی برای دوره لباسشویی صادر نمی شود و لازم هستش شما یا دوره مکانیک لوازم خانگی را شرکت کنید و یالباسشویی و ظرفشویی را با هم آموزش ببینید.

  • کاکویی گفت :

    سلام شهریه دوره لباسشویی چقدر هست؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…شهریه دوره لباسشویی 3/000/000 تومان است.

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟