آموزش تعمیرات ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی شامل تعمیر ماشین ظرفشویی، تشریح اجزاء ماشین ظرفشویی به صورت عملی و تئوری می‌باشد. در نظر داشته باشید که دوره‌ تعمیر ماشین های ظرفشویی زیر نظر بهترین اساتید کشوری رقم می‌خورد.
با توجه به استفاده بسیار بالا از این کالا در منازل مسکونی، شما بزرگواران می‌توانید با گذراندن این دوره‌ی آموزشی به بالاترین سطح کیفی در زمینه‌ی تعمیرات ماشین ظرف شویی رسیده و بتوانید در بازار خدماتی این ابزار به صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت کنید. تعمیرات ماشین ظرفشویی جزء کار‌های مهم خدماتی در بازار داغ تعمیرات می‌باشد.

مزیت های دوره تعمیرات ظرفشویی:

  • طول مدت این دوره 15 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش تعمیرات ظرفشویی از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه برق و الکترونیک در 2 بخش مجزا برای آموزش تعمیرات برد ظرفشویی و مکانیک ظرفشویی برگزار میشود.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات ماشین ظرفشویی و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر ظرفشویی به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات ظرفشویی به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی همانند دیگر دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش تعمیرات یخچال ،  آموزش تعمیرات برد الکترونیکی و … از صفر تا صد مباحث ابتدایی تا پیشرفته را در بر میگیرد و به صورت حضوری در گارگاه مجهز برگزار میشود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیرات ماشین ظرفشویی برای مدت محدود در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات ماشین ظرفشوییبا کمترین هزینه معرفی میشود.
  • تجدید دوره برای شرکت کنندگان در صورت نیاز رایگان خواهد بود.
نمایش بیشتر

ویدئو معرفی آموزش تعمیرات ظرفشویی

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

سرفصلهای دوره تعمیرات ظرفشویی

دوره آموزش تعمیر ظرفشویی

آموزش رفع Error انواع ماشین های ظرفشویی

آموزش تعمیرات پمپ و جت پمپ ماشین ظرفشویی

آموزش عملکرد الکتریکی ماشین ظرفشویی و رفع مشکل

آموزش عملکرد مکانیکی ماشین ظرفشویی و رفع مشکل

آموزش تعویض قطعات در تعمیرات مکانیکی ماشین های ظرفشویی

آموزش سرویسکاری انواع ماشین های ظرفشویی

آموزش تعمیرات مدار گرمایش ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات مکانیکی ماشین های ظرفشویی آنالوگ و دیجیتال

آموزش قظعه شناسی انواع ماشین های ظرفشویی آنالوگ و دیجیتال

آموزش رفع ایراد شستشوی ضعیف در ماشین های ظرفشویی

آشنایی با انواع ماشین های ظرفشویی موجود در بازار با توجه به نوع و برند

آموزش بررسی اجزاء ماشین ظرفشویی و قطعه شناسی

آموزش روش های عیب یابی ماشین ظرفشویی

آموزش عیب یابی برد الکتریکی ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات مدار چرخش آب

آموزش ترفند برطرف کردن کد های خطا در ماشین های ظرفشویی مختلف موجود در بازار و …

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره تعمیر ماشین ظرفشویی

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس تعمیرات ماشین ظرفشویی می آموزید :

  • مهارت کامل در تعمیر قطعات مکانیکی ماشین ظرفشویی
  • مهارت کامل در بازکردن و بستن دستگاه، عیب یابی گام به گام
  • مهارت کامل در شناخت و تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی
  • مهارت کامل در تعمیرات ماشین ظرفشویی برندهای مختلف
  • مهارت کامل در نصب و سرویس های معمولی

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه دوره تعمیرات ظرفشویی

تعمیرات ظرفشویی هزینه دوره: 4/300/000 هزینه با تخفیف: 3/000/000 دوره خصوصی: 5/100/000

سوالات متداول دوره تعمیرات ظرفشویی

این دوره حدودا 15 ساعت است.

بله حدود 80 درصد از کلاس تان دبه صورت عملی برگزار می شود.

بله، کلاس ها کاملا ویژه بازار کار هستند و به صورتی که کارآموز پس از دوره مستقیما بتواند وارد بازار کار شود، ضمنا دوره ها پشتیبانی نامحدود دارد یعنی بعد از دوره کارآموز در صورت بروز مشکل می تواند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند )

بله پس از پایان دوره یک مدرک مهارتی توسط خود آموزشگاه به شما داده می شود. مدرک فنی حرفه ای نیز بعد از قبولی در امتحان برای شما صادر می شود.

معرفی جامع حرفه تعمیرات ظرفشویی

بازار کار حرفه ای تعمیرات ظرفشویی

امروزه می توان در بسیاری از منازل، ماشین ظرفشویی در برند ها و مدل های متنوع را یافت که بیش از پیش نیاز به آموزش تعمیرات ظرفشویی نیاز پیدا خواهید کرد و این دستگاه از جمله وسایلی است که نام آن در لیست جهیزیه افرادی که قصد ازدواج دارند نیز به چشم می خورد. تغییر سبک زندگی به سمت ماشینی شدن باعث شده تا استقبال از لوازم منزل مختلف افزایش یافته و بازار کار تعمیر این محصولات رونق یابد.

نصب ماشین ظرفشویی در ساختمان ها باید کاملاً اصولی و بر طبق استاندارد های تعیین شده باشد. این کار باید حتماً توسط نصاب ماشین ظرفشویی انجام شده چرا که نصب غیر اصولی می تواند در عملکرد دستگاه نیز تأثیر گذاشته و باعث شود تا این وسیله نتواند به درستی کار کند. علاوه بر آن مانند هر وسیله مکانیکی و الکترونیکی دیگر با استفاده ی مداوم از دستگاه امکان به وجود آمدن مشکلات مختلف در آن هست و ممکن است وسیله با خرابی ها و ارور های مختلفی مواجه گردد.

در این گونه مواقع حتماً نیاز به حضور تعمیرکار بوده و نباید اقدامی توسط خود فرد صورت گیرد. در هنگام خرابی ماشین ظرفشویی صرفه اقتصادی بر این است که نسبت به تعمیر آن اقدام نمود تا این که وسیله جدیدی خریداری گردد. این موضوع به ویژه در زمان تحریم ها که قیمت انواع لوازم منزل بسیار بالا می باشد اهمیت بیشتری داشته و در نتیجه رونق بازار کار تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بسیار مطلوب می باشد.

مشاغل مرتبط با تعمیرات ظرفشویی

موفقیت در مشاغل مختلف و کسب درآمد بالا در آن نیاز به ارتباط با سایر مشاغل مرتبط داشته تا بتوان جذب مشتریان خود را افزایش داده و به سود دهی بیشتری دست پیدا کرد. یکی از مشاغلی که با حرفه تعمیرات ظرفشویی در ارتباط می باشد تعمیرات لباسشویی است، که یکی از شغل های می باشد که ارتباط خاصی با تعمیرات ظرفشویی دارد. شما می توانید با آموزش تعمیرات لباسشویی در این زمینه صاحب شغل دیگری بشوید. از دیگر مشاغل مرتبط میتوان به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش لوازم منزل اشاره کرد. تعامل با صاحبان این مشاغل و معرفی مشتریان آن ها به شما می تواند در افزایش درآمد شما نقش بسزایی را ایفا کند. علاوه بر آن فروشندگان قطعات لوازم منزل نیز از مشاغل مرتبط با حرفه تعمیرات ماشین ظرفشویی نیز هستند.

سرمایه اولیه برای شروع حرفه تعمیرات ظرفشویی

به طور کلی برای شروع مشاغلی که خدماتی هستند نسبت به سایر مشاغل سرمایه کمتری لازم است. فردی که می خواهد به عنوان تعمیرکار ماشین ظرفشویی فعالیت کند باید ابتدا در دوره های تخصصی تعمیرات ظرفشویی ثبت نام کند. برای ثبت نام در این دوره ها به 1 الی 2 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید. پس از آن باید به سراغ خرید ابزارهای مخصوص این شغل بروید و نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید. پس از این که دوره ها به اتمام رسیدند شما بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید برای نحوه فعالیت خود تصمیم گیری می کنید.

اگر سرمایه لازم برای اجاره یک مغازه را در اختیار ندارید باید به دنبال یک شرکت خدماتی تعمیراتی باشید تا شما را به عنوان عضوی از خود بپذیرد. در صورتی که به اندازه کافی سرمایه در دست دارید و می توانید یک مغازه کوچک در محله ای معمولی اجاره کنید کار خود را به صورت مستقل شروع می کنید. مشتریان با مراجعه به مغازه یا مرکز تعمیرات شما مشکلات خود را با شما مطرح می کنند و شما خدمات لازم را به آنان ارائه می دهید. اگر سرمایه اولیه شما محدود نیست بهتر است مرکز تعمیرات خود را در یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد اجاره کنید تا مراجعین بیشتری داشته باشید.

در بسیاری از مواقع پس از این که ماشین ظرفشویی مشتری خود را بررسی می کنید متوجه می شوید که یکی از قطعات آن خراب است و نیاز به تعویض دارد. شما باید بخشی دیگر از سرمایه خود را صرف خریدن قطعات به کار برده شده در ماشین های ظرفشویی بکنید تا در مواقع لزوم قطعه خراب را با قطعه سالم تعویض کنید و بعد از اتمام کار و تعمیر کامل کاشین ظرفشویی هزینه خرید قطعه را به همراه دستمزد خود از مشتری دریافت کنید.

در طول دوره های تخصصی نحوه تشخیص قطعات اصل و تقلبی به شما آموزش داده می شود. همواره سعی کنید از بهترین قطعات برای مشتریان خود استفاده کنید تا ماشین ظرفشویی بعد از مدتی دوباره به تعمیرات نیاز پیدا نکند و اعتبار شما خدشه دار نشود.

ورود به بازار کار به عنوان تعمیرکار ماشین ظرفشویی

برای این که یک فرد عادی بتواند به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شود باید آموزش ببیند و مهارت کسب کند. برخی از افراد تصمیم می گیرند مستقیم وارد بازار کار شوند و در کنار تعمیرکاری با تجربه، فوت و فن کار را یاد بگیرد. این راه خوبی است اما شاید در دنیای شاگردی و استادی، همه تکنیک ها و آموزش ها منتقل نشوند و یا شاید به صورت کاربردی و اصولی نباشند.

عده دیگری که علاقه مند به شروع این حرفه هستند، می توانند با انتخاب رشته لوازم منزل در هنرستان ها با نحوه تعمیرات لوازم منزل آشنا شوند. همچنین این مهارت ها در طول دوره های تخصصی در آموزشگاه های فنی نیز تدریس می شوند.

مزیت شرکت در دوره آموزشی این است که مطالب به صورت منسجم، دسته بندی شده و از سوی فردی متخصص و با تجربه به شما منتقل می شود. حضور در کلاس آموزشی باعث می شود مهارت ها را ابتدا به صورت تئوری و بعد در آموزش های عملی، به خوبی فرا بگیرید.

در ضمن، برای ثبت نام در این دوره ها به تحصیلات آکادمیک و مدرک تحصیلی خاصی احتیاج ندارید و می توانید در هر سنی که هستید نسبت به شرکت در دوره اقدام کنید. کارآموزان در طی این دوره ها با انواع قطعات الکترونیکی به کار رفته ماشین ظرفشویی و وظایف این قطعات آشنا می شوند و نحوه جدا کردن قطعات و نصب قطعات جدید را فرا می گیرند.

آن ها به صورت عملی با نحوه تعمیرات ظرفشویی آشنا می شوند و طریقه کار با ابزارهای مخصوص کار را فرا می گیرند. در طی دوره ها کارآموزان یاد می گیرند که چگونه مشکل ماشین ظرفشویی را تشخیص دهند و پس از تشخیص مشکل برای برطرف کردن آن اقدام کنند. فردی که دوره تخصصی تعمیرات ظرفشویی را به اتمام می رساند به اندازه کافی مهارت و تجربه عملی دارد و می تواند به عنوان تعمیرکار حرفه ای ماشین ظرفشویی وارد بازار کار شود.

درآمد و بازار کار تعمیرات ظرفشویی

همان طور که گفته شد در سال های اخیر استفاده از ماشین ظرفشویی در ایران رواج بیشتری پیدا کرده است و به همین دلیل جامعه به وجود تعمیر کارهایی با مهارت نیاز دارد که بتوانند انواع مشکلات ماشین ظرفشویی را برطرف کنند. به همین دلیل شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی به یکی از مشاغل فنی پر رونق تبدیل شده است. البته در بیشتر مواقع کسانی که در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی فعالیت می کنند در زمینه تعمیرات سایر لوازم منزل نیز مهارت و اطلاعات لازم را دارند و به تعمیر لوازم برقی دیگر نیز می پردازند. همین مسئله باعث می شود فعالیت این افراد متخصص بیشتر شود و متقاضیان بیشتری داشته باشند.

ما در طول روز تعداد زیادی ظرف کثیف می کنیم و شستن تمام این ظرف ها بدون وجود ماشین ظرفشویی کاری دشوار است به همین دلیل استفاده از ماشین های ظرفشویی همواره ادامه دارد و در آینده شاهد تولید ماشین ظرفشویی هایی با قابلیت های بیشتر خواهیم بود. این بدان معناست که در آینده هم خانواده ها از ماشین های ظرفشویی استفاده خواهند کرد و همواره به تعمیرکاران متخصص نیاز خواهند داشت.

یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی باید با روی کار آمدن ماشین ظرفشویی های جدیدتر دانش خود را به روز رسانی کند و بر ساختار و نحوه عملکرد این دستگاه ها مسلط شود تا در آینده مشتریان خود را از دست ندهد و همواره درآمد کافی داشته باشد.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی هم می تواند به صورت مستقل فعالیت کند و هم می تواند از طریق روش های دیگر نظیر آموزش مهارت های خود به کارآموزان یا فعالیت به عنوان تعمیرکار برای شرکت های خدماتی تعمیراتی درآمد کسب کند. اگر خواستار درآمد بیشتر و استقلال شغلی هستید بهتر است برای خود یک مغازه یا کارگاه باز کنید و پاسخگوی تعمیرات خواسته شده از سوی مراجعین باشید.

اگر به اندازه کافی سرمایه اولیه ندارید تا بتوانید برای خود مغازه ای اجاره کنید می توانید به عنوان تعمیرکار متخصص در شرکت های خدماتی تعمیراتی موجود فعالیت کنید. برای این که آینده ای درخشان داشته باشید لازم است مهارت و سرعت عمل خود را افزایش دهید و به این صورت به مرور زمان اعتبار کسب کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

چالش های ورود به بازار کار پس از آموزش تعمیرات ظرفشویی

اگر در ابتدای راه ورود به شغل تعمیرات ظرفشویی می باشید چالش های بسیاری در پیش روی شما می باشد. در ابتدا ذکر این نکته لازم است که صبر و حوصله کافی باید برای موفقیت در این کار صورت گیرد و اگر در ابتدای مسیر با مشکلاتی مانند عدم وجود مراجعه کننده و کمبود درآمد مواجه شدید نباید نا امید شده و با امیدواری و تلاش و کوشش ادامه مسیر را طی کرد.

با توجه به این که برند های مختلفی از ماشین ظرفشویی مانند ال جی، سامسونگ، بوش و غیره در بازار وجود دارد نیاز است تا تعمیرکاران نسبت به تمامی این برند ها آگاه بوده و با ارور ها و کد خطا هایی که دستگاه های مختلف می دهند آشنایی داشته باشند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به عیب یابی ماشین ظرفشویی پرداخته و آن را تعمیر نمایند.

یکی از چالش هایی که افراد در هنگام ورود به بازار کار تعمیرات ظرفشویی با آن مواجه می باشند به وجود آمدن فناوری های جدید در ماشین های ظرفشویی می باشد.

تکنولوژی در عصر حاضر بسیار پیشرفته بوده و روز به روز این پیشرفتگی افزایش می یابد و آپشن ها و موارد جدیدی به دستگاه های مختلف افزوده می شوند. یک تعمیرکار حرفه ای باید نسبت به این تغییرات آگاه بوده و در رابطه با آن ها اطلاعات کافی را کسب نماید.

به طور کلی با افزایش قابلیت های خود و تقویت مهارت های فنی مانند آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توانید در این حرفه موفقیت های بسیاری را کسب کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاه ها

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظری گفت :

    سلام دوره ظرفشویی چند ساعت است؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…دوره ظرفشویی 15 ساعته است.

  • خانی گفت :

    طول مدت دوره چند وقت است؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز..طول دوره ظرفشویی سه روز است.

  • پورعلی گفت :

    به دوره ظرفشویی مدرک داده می شود؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز… به دوره ظرفشویی به تنهایی مدرک داده نمی شود و لازم هست یا در دوره تعمیر مکانیک لوازم خانگی و یا لباسشویی و ظرفشویی را با هم شرکت کنید.

  • صادقیان گفت :

    چه برندهایی از ظرفشویی رو اموزش میدید؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…تمام برندهای موجود در بازار رو به شما آموزش میدهیم.

  • مردانی گفت :

    سلام شهریه دوره ظرفشویی چنده؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…شهریه دوره ظرفشویی 1/500/000 است

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟