آموزش تعمیرات لوازم گازسوز

آموزش تعمیرات لوازم گازسوز شامل تعمیرات لوازم گازسوز، تشریح اجزاء آن به صورت عملی و تئوری می باشد دوره ی تعمیرات زیر نظر بهترین اساتید کشوری رقم میخورد. با توجه به استفاده بسیار بالا از این کالا در منازل مسکونی شما بزرگواران می توانید با گذراندن این دوره ی آموزشی به بالاترین سطح کیفی شناختی در زمینه ی تعمیرات رسیده و بتوانید در بازار خدماتی این ابزار مورد استفاده به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کنید. لوازم گازسوز جزء کارهای مهم خدماتی در بازار داغ تعمیرات می باشد.

  • طول مدت این دوره 30 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش حرفه ای و تخصصی تعمیرات لوازم گازسوز از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام شد.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات لوازم و وسایل گاز سوز خانگی و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر این مدل از لوازم منزل به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات لوازم و وسایل گاز سوز خانگی از بزرک به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • دوره تخصصی تعمیرات لوازم گازسوز همانند دیگر دوره های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش تعمیرات پکیج دیواری ، آموزش تعمیرات کولر گازی ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات لوازم برقی منزل و آشپزخانه و … از صفر تا صد از مباحث ابتدایی و پیشرفته را در بر میگیرد و به صورت حضوری در گارگاه مجهز برگزار میشود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیرات وسایل گاز سوز برای مدت محدود برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
  • تجدید دوره در صورت نیاز برای شرکت کنندگان رایگان میباشد.

ویدئو معرفی دوره آموزش تعمیرات لوازم گازسوز

آموزش تعمیرات لوازم گازسوز از صفر تا صد
تعمیرات لوازم گازسوز
آموزش تعمیرات لوازم گازسوز
دوره آموزش تعمیرات لوازم گازسوز

سرفصل های آموزش تعمیرات لوازم گازسوز

مطالب تعمیرات مکانیکی لوازم گاز سوز

آموزش تعمیرات بخاری گازی

آموزش تعمیرات مشعل های موتورخانه و صنعتی

آموزش تعمیرات اجاق گازهای معمولی و دارای فر

آموزش عیب یابی در انواع لوازم گاز سوز

آموزش تعمیرات اجاق گازهای رومیزی

آموزش تعمیرات مدارات جرقه زن مختلف

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

مقدمه ای از انواع لوازم گازسوز مورد استفاده در منزل و صنعت

آموزش تعمیرات آبگرمکن دیواری

آموزش تعمیرات شومینه های گازی مختلف

آشنایی کامل و بازو بست تک تک قطعات مانند، ترموکوپل، ترمستاتها، مدار جرقه زن وغیره

آموزش بازو بست صحیح و تعمیر و تعویض قطعات لوازم گاز سوز
و…

نمایش بیشتر
مطالب تعمیرات برد لوازم گازسوز

آموزش عیب یابی در بردهای الکترونیکی وسایل گاز سوز

آموزش و آشنایی کامل با تمامی قطعات الکتریکی و الکترونیکی لوازم گاز سوز

آموزش تست قطعات الکترونیکی بردها (خازن، دیود، ترانزیستور، مقاومت و…)

آموزش تعمیرات برد پکیج دیواری تک مبدل

آموزش تعمیرات برد پکیج دیواری دو مبدل

آموزش تعمیرات برد اجاق گاز

آموزش الکترونیک مقدماتی

و…

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره تعمیرات لوازم گازسوز

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

چرا برای آموزش تعمیرات لوازم گازسوز پایتخت فناوری را انتخاب کنید؟

  • آموزش در کارگاه مجهز به صورت عملی
  • دسترسی مناسب محل آموزشگاه به مترو،BRT و وسایل حمل و نقل عمومی
  • معرفی خوابگاه نزدیک به آموزشگاه برای کارآموزان شهرستان
  • پشتیبانی نامحدود آموزشی پس از اتمام دوره
  • ارائه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و مدرک دو زبانه آموزشگاه
  • برگزاری کلاس به صورت عمومی و خصوصی برای کارآموزان

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه دوره تعمیرات لوازم گازسوز

تعمیرات لوازم گازسوز هزینه دوره: 5/500/000 هزینه با تخفیف: 3/900/000 دوره خصوصی: 7/000/000

سوالات متداول دوره تعمیرات لوازم گازسوز

کارآموزان در این دوره تعمیرات اجاق گازهای معمولی و دارای فر، اجاق گازهای رومیزی، پکیج دیواری بخاری گازی، شومینه های گازی مختلف، آبگرمکن دیواری و مشعل های موتورخانه و صنعتی را آموزش می بینند.

آموزش ها شامل تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد لوازم گازسوز می باشند.

خیر این دوره کاملا صفر تا صد است و به شما الکترونیک مقدماتی نیز آموزش داده خواهد شد.

تک تک قطعات (مانند، ترموکوپل، ترمستاتها، مدار جرقه زن و….) و تعمیر و تعویض قطعات لوازم گاز سوز

بله، تمامی تجهیزات و وسایل به تعداد کارآموزان در کارگاه ها موجود می باشند.

کارموزان می توانند با گذراندن این دوره ها به راحتی تمامی سیستم های مداربسته را مورد تحلیل، عیب یابی و تعمیر قرار دهند.

طول دوره تعمیرات لوازم گازسوز 35 ساعت به مدت یک ماه می باشد.

دوره ها جامع هستند و آموزش ها 80 درصد عملی و 20 درصد تئوری ارائه می شوند.

بله ، کلاس ها کاملا ویژه بازار کار هستند و به صورتی که کارآموز پس از دوره مستقیما بتواند وارد بازار کار شود، ضمنا دوره ها پشتیبانی نامحدود دارد یعنی بعد از دوره کارآموز در صورت بروز مشکل می تواند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند و هزینه آن بنا به نوع اتاق، ماهانه از 300/000 تومان و روزانه از 30/000 تومان می باشد)

آموزشگاه پایتخت فناوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، پس از دوره گواهی نامه داخلی آموزشگاه برای کارآموزان صادر گردیده و همچنین از طریق پورتال آموزشگاه برای آزمون به فنی و حرفه ای معرفی می شوند و در نهایت مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند.

معرفی جامع دوره تعمیرات لوازم گازسوز

امروزه حتما در تمامی ساختمان ها از چندین وسیله گازسوز استفاده می شود و تکنولوژی های مختلفی هر روزه وارد این وسایل می گردند.

در ادامه این نوشته به تفسیر آموزش تعمیرات لوازم گازسوز پرداخته ایم. از جمله وسایل گازسوز پر استفاده در ساختمان ها می توان به بخاری های گازی، پکیج، اجاق گازهای آشپزی، فر گاز، شومینه های گازی، اجاق گازهای رومیزی، آبگرمکن های دیواری و مخزنی و غیره اشاره کرد.

شرکت های مختلفی در دنیا اقدام به تولید انواع محصولات گازسوز می نمایند و برندهای خارجی و داخلی مختلفی از این وسایل در بازار وجود دارد. از برندهای مختلفی که برای این وسایل در بازار وجود دارد می توان بهامکان وجود خرابی و مشکلات مختلف در این گونه لوازم گازسوز وجود دارد و به علت سر و کار داشتن این وسایل با گاز، تعمیر آنها توسط خود فرد امکان پذیر نمی باشد و جهت تعمیر آنها نیاز است تا به تعمیرکار متخصص در این کار مراجعه نمود.

شغل تعمیرات لوازم گازسوز و بازار کار آن

با توجه به استفاده زیادی که از لوازم گازسوز در منازل و ساختمان های مختلف می گردد شغل تعمیرات لوازم گازسوز از جمله مشاغل پرطرفدار در کشورهای مختلف می باشد. در علم اقتصاد افزایش تقاضا در هر چیزی باعث افزایش عرضه در آن محصول شده و می تواند به رونق یافتن بازار کار آن منجر گردد.

حتما دیده اید که در هر ساختمانی از انواع وسایل گازسوز استفاده می گردد و آبگرمکن و پکیج و همچنین اجاق گاز و فر گاز از جمله این وسایل می باشند که می توان گفت در صد در صد خانه ها به کار می روند.

تمامی لوازم گازسوز ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی گردند و نیاز به تعمیرکار پیدا کنند. به عنوان مثال گاهی دیده می شود که اجاق گازها روشن نشده یا به سختی روشن می گردند. در این گونه مواقع امکان گرفتگی مشعل ها وجود داشته و امکان برطرف نمودن آن توسط خود فرد وجود ندارد.

به دلیل این که تعمیر این وسایل تنها توسط متخصصین و تعمیرکاران در این کار قابل برطرف شدن می باشد بازار کار تعمیرکاران لوازم گازسوز بسیار پر رونق می باشد.

میزان درآمد شغل تعمیرات لوازم گازسوز چقدر است؟

به طور کلی فعالیت در مشاغل فنی می توانند درآمدزایی بسیاری را برای فرد ایجاد نموده و این مشاغل معمولا از محبوبیت بسیاری در میان افراد به ویژه افراد فنی برخوردار می باشند. البته درآمدی که این افراد به صورت ماهیانه به دست می آورند از انعطاف زیادی برخوردار بوده و وابسته به عوامل مختلف می تواند این مبلغ کم یا زیاد گردد

شغل تعمیرات لوازم گازسوز نیز از جمله این مشاغل فنی می باشد که عوامل متعددی در افزایش درآمد در آن نقش دارند. یکی از فاکتورهای مهم در بالا بردن درآمد خود در این حرفه است که مغازه ای که قصد دارید در آن فعالیت نمایید در مکانی پر رفت و آمد و شلوغ باشد تا تعداد مراجعه کنندگان به شما افزایش یافته و در ادامه درآمدتان نیز افزایش یابد. از اجاره کردن مغازه در کوچه هایی که رفت و آمد کمی دارد و یا منطقه ای مسکونی نمی باشد خودداری نمایید.

فاکتور دیگری که در افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم گازسوز موثر می باشد انجام تبلیغات مناسب است. تبلیغات می تواند به صورت سنتی و با استفاده از چاپ کردن تراکت ها و کارت های مختلف صورت گیرد و همچنین با استفاده از فضای مجازی که امروزه بسیار پرکاربرد نیز می باشد می توان تبلیغات را انجام داد.

انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و تلگرام روشی بسیار حرفه ای و موثر برای شناخته شدن تعمیرکاران به دیگر افراد می باشد و می تواند به افزایش درآمد تعمیرکاران منجر گردد.

اما در کنار این عوامل، عامل بسیار مهمی که نسبت به تمامی این فاکتورها ارجحیت دارد داشتن مهارت بالا می باشد. تسلط کافی در انجام کار می تواند سابقه کاری خوبی را از شما ساخته و اعتماد مشتریان نسبت به شما جلب گردد. مسلما مشتریان هیچ گاه وسایل گازسوز خود را به دست فردی که از تسلط و مهارت کافی برخوردار نمی باشد نمی سپارند و نیاز است تا در وهله اول تعمیرکاران مهارت های فنی خود را تقویت نمایند تا بتوانند اعتماد مشتریان را جلب نموده و به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل گردند.

برای این کار علاوه بر داشتن مهارت، نیاز به سرعت عمل بالایی نیز می باشد و به علت این که وسایل گازسوز جزء وسایل ضروری ساختمان بوده و در صورت عدم وجود آنها ممکن است روند زندگی با اختلال مواجه گردد، نیاز است تا در صورت خرابی حتما در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود.

مشتری مداری نیز در انتها یکی از فاکتورهای موثر در جذب مشتریان و افزایش درآمد می باشد. تعمیرکار لوازم گازسوز باید با دقت به سوالات و صحبت های مشتریان گوش داده تا در عیب یابی دستگاه زودتر به نتیجه برسد.

شغل های مرتبط با تعمیرات لوازم گازسوز

در کنار تمامی مواردی که در هنگام راه اندازی یک شغل باید در نظر گرفته شود، یکی از این موارد، شناخت مشاغل در ارتباط با حرفه مورد نظر ما می باشد. در هر شغل و حرفه ای، مشاغلی وجود دارند که ممکن است در ارتباط با شغلی باشند قصد راه اندازی را دارید و این مشاغل می توانند کمک بسیاری در افزایش درآمد شما داشته باشند. همچنین با راهنمایی و مشورت کردن از این مشاغل و همچنین هم صنفان حرفه خود می توان از تجربیات و توصیه های آنان استفاده نموده و در کار خود به موفقیت های بسیاری دست یافت.

از جمله مشاغلی که در ارتباط با شغل تعمیرات لوازم گازسوز می باشد فروشندگان این وسایل می باشند که می توانند کمک بسیاری به جذب مشتری برای تعمیرکاران نمایند. با انجام تعامل با این افراد می توان افرادی که برای خرید انواع لوازم گازسوز به صاحبان این فروشگاه ها مراجعه می کنند را به تعمیرکاران این وسایل معرفی نموده تا جهت تعمیر وسایل خود در صورت خرابی به این افراد مراجعه نمایند.

به علاوه در هنگام تعمیرات انواع وسایل گازسوز ممکن است برخی از قطعات نیاز به تعویض داشته باشند که باید قطعه ای جدید را جایگزین آنها نمود. می توان افرادی را که به فروش انواع قطعات وسایل گازسوز می پردازند شناسایی کرده و با این افراد توافق نمود که جنس های مورد نظر خود را از آنها خریداری نمایند و به صورت درصدی یا توافقی مبلغی از اجناس فروخته شده به تعمیرکاران تعلق گیرد. با این کار هم به فروشندگان قطعات کمک بسیاری شده و هم این که قطعات خریداری شده از این افراد کاملا قابل اطمینان بوده و اوجینال می باشند.

سرمایه مورد نیاز برای ورد به بازار کار تعمیرات لوازم گازسوز

از جمله موارد مهمی که در هنگام راه اندازی یک شغل باید در نظر گرفته شود میزان سرمایه اولیه برای آغاز کار می باشد. حتما می دانید که راه اندازی بسیاری از مشاغل آزاد نیازمند سرمایه هنگفتی بوده و بسیاری از افراد به علت عدم داشتن این سرمایه از ادامه کار منصرف شده و نا امید می گردند. افرادی که دارای سرمایه کافی نمی باشند باید به دنبال راه اندازی مشاغلی باشند که نیاز به سرمایه زیادی در ابتدای کار نداشته اما بازدهی خوبی داشته باشد و بتواند برای این افراد درآمدزایی نماید.

شغل تعمیرات لوازم گازسوز شغلی کاملا فنی بوده و سرمایه چندانی برای آغاز به کار نیاز نمی باشد. در ابتدا باید میزان اندکی سرمایه را جهت شرکت در کلاس آموزش تعمیرات لوازم گازسوز و کسب مهارت در نظر گرفت که این مبلغ زیاد نبوده و ممکن است بین 1 تا میلیون تومان باشد. پس از آن برای مکان انجام تعمیرات نیز باید فضایی را در نظر گرفت و در صورتی که بتوان مبلغی را برای اجاره مغازه فراهم نمود می توان به سود بالایی پس از آن دست یافت.

اما اگر نگران عدم داشتن این میزان سرمایه می باشید راه حل دیگری نیز وجود داشته و آن هم کار کردن در شرکت های خدماتی و تعمیراتی مختلف می باشد که در این صورت نیازی به اجازه مغازه هم نخواهد بود. ابزار کار مورد نیاز برای این حرفه نیز قیمت چندانی نداشته و با مبلغی حدود 2 تا 3 میلیون تومان می توان تمامی ابزار کار لازم را خریداری کرد.

چگونه تعمیرکار حرفه ای لوازم گازسوز شویم؟

برای وارد شدن به این حرفه در ابتدا دست به آچار بودن و فنی بودن از جمله موارد ضروری می باشد که باید به آن توجه بسیاری نمود. در صورت عدم علاقمندی به این کار ممکن است در میانه مسیر دچار خستگی شده و قادر به ادامه دادن نباشید. در صورتی که علاقه و قابلیت فنی در شما وجود دارد می توانید برای کسب مهارت در دوره های آموزشی که در آموزشگاه های مختلف برگزار می گردد شرکت نموده و در این حرفه مسلط گردید.

اما برا این کار نیاز به تحقیقات زیادی بوده و باید اطمینان حاصل نمایید که آموزشگاه مورد نر تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می نماید. چرا که در غیر این صورت مدرکی که در پایان به افراد اعطا می شود فاقد اعتبار بوده و عملا کاربردی برای شما نخواهد داشت.

اما در صورتی که در آموزشگاه هایی که به ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای می پردازند ثبت نام نمایید می توانید با استفاده از مدرک فنی و حرفه ای رزومه خود را تقویت نموده و در شرکت های مختلف استخدام گردید. علاوه بر آن امکان دریافت تسهیلات با استفاده از این مدرک وجود داشته و از طریق آن می توان برای مهاجرت نیز اقدام نمود.

در دوره آموزش تعمیرات لوازم گازسوز مباحث به صورت تئوری و عملی به افراد اموزش داده می شود و کارآموزان با انواع لوازم گازسوز و قطعات مختلفی که در آنها به کار رفته است آشنا می گردند. با وجود کارگاه های آموزشی افراد می توانند به صورت عملی با انواع وسایل از نزدیک آشنایی پیدا کرده و تحت تعلیم مدرسین مجموعه به تعمیر این وسایل بپردازند.

مدرسین آموزشگاه ها نیز افرادی متخصص و با تجربه در امر تعمیرات وسایل گازسوز می باشند و کاملا قابل تایید خواهند بود. آموزش تعمیرات لوازم گازسوز در دو دسته آموزش برد الکترونیکی دستگاه و آموزش های مکانیکی می باشد که در این دوره ها افراد هر دو آموزش را فرا می گیرند.

پس از پایان کلاس های آموزشی افراد قادر به عیب یابی و تعمیر انواع وسایل گازسوز می باشند و می توانند به راحتی جذب بازار کار گردند.

چالش های ورود به بازار کار تعمیرات لوازم گازسوز

لوازم گازسوز مختلف در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و هر یک از این برندها ممکن است دارای ویژگی های متنوعی بوده و کارکردهای متفاوتی داشته باشند. این مورد می توان یکی از چالش های موجود در این حرفه باشد. تعمیرکاران نیاز است تا با انواع این برندها اشنایی داشته و از نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آگاه باشند.

علاوه بر آن به روز بودن نیز از موارد ضروری است که در این شغل باید رعایت گردد چرا که فناوری های جدیدی هر روزه وارد وسایل گازسوز شده و ممکن است تعمیرکارانی که در رابطه با آنها مطالعه ای ندارند از این آپدیت ها آگاهی نداشته باشند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاه ها

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟