آموزش نصب آسانسور

یکی از دوره‌های پردرآمد که در آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار می‌شود دوره آموزش نصب آسانسور هست. در این دوره آموزش نصب انواع آسانسور ساختمان به کارآموزان آموزش داده می‌شود. تمامی کلاس‌ها در مکانی مجهز و زیر نظر اساتید باتجربه و فنی بر می‌شود. در پایان دوره نیز مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای به کارآموزان تعلق می‌گیرد. همچنین بعد از پایان دوره کارآموزان به‌صورت نامحدود توسط آموزشگاه و اساتید پشتیبانی می‌شود.

  • طول مدت این دوره 50 ساعت آموزش تئوری و عملی هست که بیش از 80% از این زمان به‌صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش کامل آسانسور از صفر و مباحث ابتدایی شروع‌شده و تا پیشرفته‌ترین مباحث آن مطرح به‌صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب‌نام برق و برق صنعتی و خودکارسازی در 2 بخشهای آموزش نصب ، راه اندازی ، طراحی و برنامه ریزی ، سرویس و نگهداری و تعمیر برگزار میشود.
  • کلاس‌های عملی در کارگاه‌های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای نصب و راه‌اندازی و سرویس آسانسور و کسب تجربه‌های 100% عملی و واقعی در نصب آسانسور و برنامه‌ریزی آن به‌صورت پروژه محور برگزار می‌گردد.
  • شرکت‌کنندگان می‌توانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری ازجمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت‌کنندگان مدرک فنی حرفه‌ای آموزشگاه را دریافت می‌کنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت‌های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه آسانسور به‌صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • دوره جامع آسانسور همانند دیگر دوره‌های آموزشی برگزارشده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش پی ال سی ، آموزش طراحی برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان و … از صفرتا صد از مباحث ابتدایی و پیشرفته را در برمی‌گیرد و به‌صورت حضوری در کارگاه مجهز برگزار می‌شود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره جامع نصب آسانسور برای مدت محدود برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیک‌ترین محل به آموزشگاه آسانسور با کمترین هزینه معرفی می‌شود.

 

نمایش بیشتر

ویدئو معرفی دوره نصب آسانسور

پادکست معرفی دوره نصب آسانسور

آموزش نصب آسانسور
آموزش راه اندازی و نصب آسانسور
آموزش نصب و راه اندازی آسانسور

سرفصل های دوره نصب آسانسور

مطالب آموزش نصب آسانسور

آشنایی با سیم کشی و روشنایی چاهک آسانسور

آشنایی با عیب یابی کابین و دلایل ایجاد صدا در آن

آشنایی با عیب یابی و تعمیر قطعات جانبی آسانسور

آشنایی با طراحی چاهگ آسانسور

آموزش طراحی و اجرای آهن کشی آسانسور

آشنایی با نصب ریل ها در چاهک آسانسور

آشنایی با برق مقدماتی مورد نیاز در آموزش آسانسور

آشنایی با استانداردهای نصب برای اخذ استاندارد

آشنایی با نحوه طراحی چاله آسانسور

آشنایی با طرحی اتاقک آسانسور

آشنایی با اصول بتن ریزی برای نصب موتور و کابل آسانسور

آشنایی با نحوه نصب موتور آسانسور

آشنایی با نصب سیم بکسل یا کابل آسانسور

آشنایی با نصب کابین آسانسور

آشنایی با طراحی و نصب تابلو برق آسانسور

آشنایی با سیم کشی برق روشنایی، فن و آژیر کابین آسانسور

آموزش نصب و سیم کشی انواع شستی های کابین

آشنایی با عیب یابی و تعمیر مدار تابلو برق آسانسور

آشنایی با نحوه انتخاب موتور مناسب برای پروژه های مختلف

آشنایی با تجهیزات و قطعات آسانسور و تشریح عملکرد آنها

آموزش تابلو برق های vvvf آموزش درایودار

آشنایی با نصب دربهای معمولی و اتوماتیک در آسانسور

آشنایی با نصب اینورتر در تابلو برق آسانسور

آشنایی با طراحی چا ارت برای آسانسور و اجرای سیستم ارتینگ آسانسور

آشنایی با برنامه ریزی و اجرای سیستم عملکرد آسانسور

آشنایی با نرم افزار طراحی آسانسور LIFT DESIGNER

آشنایی با نصب تجهیزات ایمنی کابین آسانسور

آشنایی با نصب گاورنر

آشنایی با نصب ترمز مغناطیسی

آشنایی با نصب کفشک، ضربه گیرها و…

آشنایی با نصب برق پشتیبان برای آسانسور

آشنایی کامل با سیم کشی تجهیزات تابلو برق آسانسور

آشنایی با سیم کشی تابلو برق های آریان، آرمان فراز پیمان، سیگنال، پارکنترل و…

نمایش بیشتر

نظر کاراموزان دوره آموزشی نصب آسانسور

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس آموزش جامع آسانسور می آموزید :

  • مهارت کامل در اجزای مختلف آسانسور
  • مهارت کامل در طراحی پروژه آسانسور
  • مهارت کامل در محاسبات هزینه انواع پروژه های آسانسور
  • مهارت کامل در نصب انواع آسانسور
  • آشنایی کامل با استاندارد اولیه نصب آسانسور
  • مهارت کامل در ساخت چاهک ارت، اتاقک آسانسور
  • مهارت کامل در نصب و راه اندازی قسمت برقی آسانسور
  • آموزش کامل و گام به گام انواع تجهیزات آسانسور
  • آموزش عیب یابی و نگهداری آسانسورهای از پیش نصب شده

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه آموزش نصب آسانسور

آموزش نصب آسانسور هزینه دوره: 6/900/000 هزینه با تخفیف: 4/800/000 دوره خصوصی: 7/500/000

سوالات متداول دوره نصب آسانسور

به طور کلی برای شرکت در دوره آموزش نصب آسانسور پیش نیاز خاصی لازم نیست و کارآموز میتواند با توجه به علاقه و مشاهده سرفصل ها در دوره شرکت کند.

بله ، با توجه به اینکه تمام آموزش ها به صورت عملی انجام میشود، در صورت تلاش خود کارآموز آموزشگاه این اطمینان را میدهد تا بتوانید وارد بازار کار شوید.

بله ، با اتمام دوره مدرک معتبر بین الملی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به کارآموزان تعلق می گیرد

دوره ها به صورت عملی و تئوری هستند ، به این صورت که کلاس های تئوری جهت افزایش اطلاعات کارآموز و کلاس های عملی در کارگاه مجهز آموزشگاه آموزش داده میشود.

خیر ، با توجه به اینکه آموزش مطالب از پایه شروع میشود و تا پیشرفته ادامه میابد به مدرک خاصی نیاز نیست و سطح تحصیلات متوسطه کفایت میکند

این میزان درآمد به توانایی و مهارت خود شخص و همچنین سرمایه اولیه و مسائل دیگر بستگی دارد ولی میزان درآمد به طور میانگین بین 3 تا 5 برابر حقوق وزارت کاری میباشد

معرفی جامع نصب و سرویس آسانسور

آسانسور از تجهیزات رفاهی هر ساختمان مدرنی است. درست‌کار کردن این دستگاه اهمیت زیادی دارد؛ چراکه اختلال در کار آن، بی‌نظمی‌های زیادی به همراه خواهد داشت. به‌ویژه در ساختمان چندین طبقه اداری، تجاری، بیمارستان‌ها و … . با توجه به پرکاربرد بودن این وسیله، شرکت‌های زیادی تصمیم به تولید آن گرفتند.

نصب آسانسور در ساختمان‌های جدید، تعمیر آسانسورهای قدیمی، تعمیر، تعویض و سرویس آسانسور در ساختمان نه‌چندان نوساز، همه و همه دلایلی بر پررونق بودن بازار کار نصب آسانسور است. به همین منظور دوره آموزش نصب آسانسور در آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار می‌شود.

کارآموزانی که در این دوره شرکت می‌کنند با روش‌های اصولی و استانداردهای ضروری در نصب و راه‌اندازی آسانسور آشنا می‌شوند. سرفصل‌های این دوره مواردی از قبیل طراحی چاهک، چاله و اتاقک آسانسور، سیم‌کشی برق برای روشنایی چاله و اتاقک، آژیر اتاقک و فن داخلی آن، عیب‌یابی و تعمیر اتاقک، مدار تابلو برق و قطعات جانبی آسانسور و بسیاری موارد دیگر را در برمی‌گیرند.

در پایان دوره فرد با استفاده از دانشی که به دست آورده است می‌تواند آماده ورود به بازار کار باشد و به‌عنوان یک نصاب آسانسور کارش را شروع کند.

آموزش نصب آسانسور در آموزشگاه پایتخت فناوری

آموزشگاه پایتخت فناوری ازجمله آموزشگاه‌هایی است که دوره آموزشی برای نصب آسانسور برگزار می‌کند. اگر فردی علاقه‌مند به یادگیری این شغل هستید، می‌توانید با مراجعه حضوری به آموزشگاه و یا از طریق تماس با شماره 02166577378 به‌صورت تلفنی، در مورد این دوره و سایر دوره‌های آموزشی این مجموعه سؤالات خود را بپرسید.

سرفصل‌های دوره نصب آسانسور به دو صورت عملی و تئوری تدریس می‌شوند. آموزشگاه با مجهز کردن کلاس‌ها و کارگاه‌ها به ابزار کار موردنیاز، امکان کسب تجربه عملی را برای کارآموزان فراهم می‌کند. فضای آموزشی مناسب، اساتید مجرب، سرفصل‌های مناسب، تخفیف روی مبلغ شهریه‌ها، پشتیبانی نامحدود، مشاوره‌های رایگان، ارائه مدرک فنی معتبر و طراحی دوره ویژه بازار کار از دیگر ویژگی‌هایی ست که می‌توان برای آموزشگاه آسانسور پایتخت فناوری برشمرد.

دوره آموزش نصب آسانسور فنی و حرفه‌ای

اگر به فکر این هستید که حرفه نصب آسانسور را فرابگیرید، پیشنهاد کارشناسان به شما این است که در دوره‌ای شرکت کنید که علاوه بر معتبر بودن آموزشگاه، مدرک باارزشی نیز در انتهای دوره به شما تعلق بگیرد.

دوره نصب آسانسور یکی از رشته اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در دسته کارهای فنی است. یکی از دوره‌هایی که آموزشگاه پایتخت فناوری به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند نیز دوره آسانسور فنی و حرفه‌ای هست. توصیه اکید کارآفرینان این است که برای شروع یک حرفه، آموزش‌های قوی و پایه‌ای باید توسط فرد متقاضی گذرانده شود.

مجموعه پایتخت فناوری این اطمینان را به شما می‌دهد که با شرکت در دوره آموزش نصب آسانسور، هر آنچه برای نصاب حرفه‌ای شدن نیاز است یاد بگیرید. علاوه بر این، با دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای در پایان کلاس، امکان گرفتن جواز کسب و وام روی آن برای شما وجود دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌صورت مستقل نصاب آسانسور شود.

مزایای شغل نصب آسانسور

ساختمان‌های امروزی اعم از تجاری، اداری، مسکونی و مجتمع‌های تفریحی، همه بدون استثنا برای جاب‌جایی مردم بین طبقات از آسانسورها استفاده می کنند. همانطور که پیش تر نیز گفته شد، برای رفاه حال افراد و ساکنین ساختمان، یک آسانسور باید بدون عیب کار کند. یکی از اقداماتی که می‌توان انجام داد و از خرابی‌های ناگهانی این دستگاه جلوگیری کرد، سرویس دوره‌ای و منظم آسانسور است.

همچنین ازآنجایی‌که این دستگاه‌ها قیمت بالایی دارند و نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را تعویض کرد، مراحل خرید و نصب و تعمیر آن باید با دقت تمام عملی شود. با توجه به توضیحات گفته‌شده، می‌توان فهمید که این رشته بازار کار خوبی دارد و می‌توان به‌راحتی در آن مشغول به کار شد.

خدمات نصب و راه‌اندازی، تعمیر و سرویس آسانسور، هزینه‌ای قابل‌توجه برای نصاب و تعمیرکار این دستگاه خواهد داشت. هرچند در مقابل قیمت خرید یک آسانسور جدید و هزینه‌های نصب آن، ناچیز است. درنتیجه شخص نصاب می‌تواند از طریق شغل نصب آسانسور درامد خوبی نیز داشته باشد.

در کنار همه این موارد، یکی از مزیت‌های مهم این شغل این است که شما حرفه‌ای را آموخته‌اید که نه‌تنها در ایران بلکه در همه کشورهای خارجی نیز می‌توان از آن استفاده کرد و کسب درآمد داشت.

پایتخت فناوری یکی از آموزشگاه‌های مورد تائید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است که درزمینهٔ برگزاری دوره‌های پرطرفداری چون آموزش تعمیرات برد، آموزش برق ساختمان ، آموزش تابلو برق، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات پکیج، آموزش نصب پکیج، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و … فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاه ها

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امید نصیری گفت :

    سلام مدرک یا کارتی از مجموعه شما داده میشه یا باید خودمون بریم سازمان فنی تهییه کنیم؟اون مدرک به عنوان دیپلم هستش یا کارت مهارت هستش؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام وقتتون بخیر. یک مدرک فنی از طرف خود آموزشگاه به شما داده میشه که گواهی گذراندن دوره و دیپلم دوره هست. در صورتی که مدرک فنی حرفه ای بخواهید، کارشناسان ما شما را در آزمون فنی حرفه ای ثبت نام می کنند و پس از کسب نمره قبولی در دو آزمون تئوری و عملی، مدرک فنی حرفه ای شما نیز صادر می شود.

  • فرشاد گفت :

    سلام دوره نصب آسانسور به صورت آنلاین هم برگزارمیشه؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز….خیر این دوره به صورت حضوری برگزار میشه

  • نیما گفت :

    دوره به صورت عملی هستش؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز بله دوره به صورت عملی برگزار میشه

  • صابر گفت :

    سلام نصب و طراحی هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله نصب و طراحی کابین هم به طور کاملبه شما اموزش داده میشه

  • صبوری گفت :

    هزینه نصب آسانسور چنده؟کل دوره چند ساعته؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…دوره نصب آسانسور 3500/000 هزار و کل دوه 50 ساعت است.

  • عارف گفت :

    سلام برای شرکت در این دوره نیاز هستش راجع برق و سیم کشی اطلاعات داشته باشیم من اصلا اطلاعاتی ندارم اخه

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…به طور کلی برای شرکت در دوره آموزش نصب آسانسور پیش نیاز خاصی لازم نیست و کارآموز میتواند با توجه به علاقه و مشاهده سرفصل ها در دوره شرکت کند.

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟