آموزش نصب کرکره برقی

آموزش نصب کرکره برقی آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله آموزش های پرطرفدار ارائه شده توسط این آموزشگاه می باشد که در آن صفر تا صد نحوه نصب کرکره برقی با موتور ساید و توبلار  یاد داده می شود.

  • در دوره آموزش نصب کرکره برقی، ابتدا تمامی اجزای سیستم کرکره برقی و نحوه عملکرد هرکدام توضیح داده می شود. سپس، انواع موتور کرکره برقی شامل موتور ساید و توبلار معرفی شده و کاربرد ها و ویژگی های هرکدام توضیح داده می شود.
  • در ادامه آموزش نصب کرکره برقی، صفر تا صد مراحل نصب کرکره برقی هم با موتور ساید و هم با موتور توبلار آموزش داده می شود. این بخش، شامل یادگیری نحوه انجام محاسبات و انتخاب سایز مناسب، نصب و تنظیم ارتفاع پلیت ها، نصب تیغه ها، نصب شفت ها، نصب پروفیل ها، تراز کردن دهنه ها، سایز کردن عرض و ارتفاع تیغه ها، نصب ریل ها، نحوه مونتاژ تیغه ها، نحوه جوشکاری و … می باشد.
  • در نهایت، به سراغ آموزش راه اندازی کرکره برقی با برد فول و برد ساده می رویم و مباحثی مانند نصب رسیور، نصب چشمی، اتوکلوز و تایم کارکرد برد، ست کردن ریموت و … را به صورت کاملا عملی یاد می دهیم.
  • تمامی سرفصل های آموزشی دوره نصب کرکره برقی به زبان ساده و به صورت گام به گام یاد داده می شود به طوری که دانشجویان پس از اتمام دوره قادرند صفر تا صد انجام محاسبات، طراحی و نصب کرکره برقی را در تمامی ابعاد خودشان انجام دهند.
  • کلاس ها در کارگاه های مجهز به تجهیزات تخصصی و به صورت کاملا عملی برگزار می شود تا کاراموزان بتوانند پس از پایان کلاس به راحتی وارد بازار کار شده و به درآمد برسند.
  • اگر به دنبال آموزش نصب کرکره برقی در تهران هستید، همین حالا در این دوره ثبت نام کنید. ما کیفیت کلاس های مان را تضمین می کنیم.

مزیت شرکت در آموزش نصب کرکره برقی در آموزشگاه پایتخت فناوری چیست؟

از مزیت های شرکت در این دوره می توان به پشتیبانی نامحدود، مشاوره رایگان جهت ورود به بازار کار، ارائه خوابگاه های نزدیک به آموزشگاه، 30 درصد تخفیف شهریه، امکان بازاموزی رایگان و اعطای مدرک فنی حرفه ای نصب کرکره برقی اشاره کرد.

ویدیو معرفی دوره نصب کرکره برقی

پادکست معرفی دوره آموزش نصب کرکره برقی

دوره آموزش نصب کرکره برقی
آموزش تصویری نصب کرکره برقی
آموزش نصب کرکره برقی با موتور توبلار
صفر تا صد نصب کرکره برقی
آموزش نصب کرکره برقی در تهران
آموزش نصب کرکره برقی با موتور ساید

سرفصل های آموزش نصب کرکره برقی

لیست مطالب آموزشی

آشنایی با قطعات و اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

آیادگیری شیوه محاسبات نصب و روش قیمت گذاری در پروژه های مختلف

آموزش عملی نصب کرکره برقی با موتور ساید

آموزش عملی نصب کرکره برقی با موتور توبلار

یادگیری روش نصب موتور سانترال

معرفی انواع موتور های کرکره برقی و فرآیند نصب آن ها

معرفی انواع تیغه های کرکره برقی و فرآیند نصب آن ها

آشنایی با تیغه های قوس دار و نحوه استفاده از آن ها

آشنایی با تیغه های تخت و نحوه استفاده از آن ها

آشنایی با تیغه های پانچ دار و فوم دار و نحوه استفاده از آن ها

آشنایی با تیغه های تک جداره، دو جداره، تک پل و دو پل

یادگیری روش محاسبه وزن کرکره برقی و انتخاب موتور مناسب

نصب عملی قوطی ها در چهارچوب های مختلف

نصب عملی صفحه پلیت موتور ساید و توبلار

اموزش نصب عملی ریل کرکره برقی

آموزش نصب عملی شفت بر روی موتور های توبلار و ساید

آموزش نحوه نصب عملی و مونتاژ اندکپ

اموزش نصب و مونتاژ عملی تیغه های کرکره برقی

آشنایی با شیوه کپس کاری تیغه کرکره برقی

آشنایی با محاسبات برش تیغه ها برای چهارچوب های متفاوت

نمایش بیشتر
لیست مطالب آموزشی

یادگیری روش محاسبه ارتفاع نصب صفحه پلیت در محل های مسقف و غیر مسقف

یادگیری روش تنظیم حد بالا و پایین موتور ساید و توبلار

آموزش تصویری تنظیم ارتفاع کرکره برقی

آموزش تعمیرات و عیب یابی کرکره برقی

آموزش نصب تیغه و لاستیک انتهایی کرکره برقی

آموزش تعویض تیغه کرکره برقی

نصب عملی جاقفلی کرکره برقی

انجام سیم کشی کرکره برقی به طور عملی

یادگیری روش تنظیم رسیور یا مرکز کنترل کرکره برقی

آشنایی با نحوه تنظیم رسیور فول کانال پارکینگی

یادگیری نحوه تعریف یا LERN کردن ریموت کنترل کرکره برقی

آشنایی با روش تعریف ریموت کنترل دیپ سوئیچ کرکره برقی

یادگیری روش نصب عملی چراغ سردر کرکره برقی

آشنایی با روش تنظیم تایم رسیور کرکره برقی

انجام عملی نصب چشمی یا فتوسل بر روی کرکره برقی

آموزش نصب برد کرکره برقی

آشنایی با روش نصب کاور موتور ساید

آشنایی با روش نصب UPS کرکره برقی

معرفی اصول جوشکاری و کار با لوازم نصب کرکره برقی

یادگیری کلیه اصول صحیح نصب، تعمیرات و سرویس کاری کرکره برقی

یادگیری روش تنظیم زمان عملکرد موتور

معرفی روش بسته شدن اتوماتیک برای کرکره های پارکینگی

اموزش سرویس کرکره برقی

اموزش روغن کاری کرکره برقی

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره نصب کرکره برقی

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس آموزش نصب کرکره برقی می آموزید :

  • مهارت کامل در محاسبات و ساخت پروژه های کرکره برقی در تمامی ابعاد
  • مهارت کامل در مونتاژ انواع قطعات کرکره برقی
  • آشنایی کامل با قطعات اصلی و فرعی مربوط به کرکره برقی
  • امکان نصب کرکره برقی با موتور های مختلف ساید ، توبلار و …
  • قابلیت تعمیر و سرویس انواع کرکره برقی
  • تسلط کامل به اصول جوشکاری و نصب کرکره برقی
  • آشنایی کامل با انواع تیغه ها و نحوه استفاده از آنها
  • توانایی اجرای پروژه های مختلف

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه آموزش نصب کرکره برقی موتور ساید و توبلار

لیست شهریه ها هزینه دوره: 2/600/000 هزینه با تخفیف: 1/800/000 دوره خصوصی: 3/100/000

سوالات متداول

نصب کرکره برقی با موتور ساید و توبلار در این دوره بصورت کامل آموزش داده می شوند که تمامی برندهای بازار را نیز پوشش می دهند.

موتور های ساید موتورهایی هستند که بر روی صفحه پلیت کرکره برقی نصب می شوند و با استفاده از زنجیر و چرخدنده قدرت موتور را به لوله منتقل و باعث حرکت کرکره می شود. ولی موتور های توبلار نوعی موتور لوله ای شکلند که در شفت کرکره نصب می شوند.

این موضوع کاملا بسته به نوع کرکره ای می باشد که باید نصب شود. معمولا در ابعاد های بزرگ از موتورهای ساید و در ابعاد کوچک کرکره و پارکینگ ها از موتورهای توبلار استفاده می شود.

برای این منظور باید از ریسیور یا مرکز کنترل های مخصوص استفاده شود که قابلیت تایم دادن اتوماتیک را داشته باشند و تنظیمات این نوع از رسیورها بصورت عملی در کلاس بیان می شود.

تیغه ها در آلیاژ های آلمینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات ساخته می شوند و نوع آلمینیومی بدلیل سبکی و صدای کمتر در حین کارکرد پرکاربردتر می باشد.

بله. این کلاس هم در تایم صبح و هم در تایم بعد از ظهر تشکیل می شود که این امکان را به شما می دهد تا در هر زمانی که خواستید کلاس بردارید.

مطالب آموزشی این دوره به صورت عملی و پروژه محور به دانشجویان یاد داده می شود و تنها یک ساعت از دوره به آموزش مباحث تئوری اختصاص داده می شود.

طول دوره نصب کرکره برقی 8 ساعت است که حدودا یک الی دو هفته طول می کشد.

بله. سرفصل های آموزشی این دوره ویژه بازار کار می باشد به طوری که کاراموزان پس از گذراندن دوره و کسب مهارت های لازم به آسانی می توانند وارد بازار کار شوند. علاوه بر این، پایتخت فناوری مشاوره رایگان جهت ورود به بازار کار دارد که کاراموزان را در این مسیر راهنمایی و کمک می کند.

برای کاراموزان شهرستانی، پایتخت فناوری، کلاس آموزش نصب کرکره برقی را به صورت فشرده برگزار می کند که کاراموز موظف است هر روز در کلاس شرکت کند.

بله. ما لیست تمامی خوابگاه های نزدیک آموزشگاه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید جا رزور کنید. تمامی این خوابگاه دارای هزینه مناسبی هستند.

بله کاراموزان پس از اتمام دوره با قبولی در دو آزمون تئوری و عملی، مدرک فنی حرفه ای نصب کرکره برقی دریافت می کنند. خود آموزشگاه نیز یک مدرک فنی گواه بر شرکت در دوره به کاراموزان می دهد.

معرفی جامع دوره آموزش نصب کرکره برقی

آموزشگاه پایتخت فناوری بر اساس این تقاضا، با استفاده از مدرسین با تجربه، دوره آموزش نصب کرکره برقی را برگزار می‌کند. با استفاده از این مهارت می توانید به عنوان یک نصاب حرفه ای، برای منازل شخصی مردم، پارکینگ ها، مغازه ها و فروشگاه ها و در کل هر جا که نیاز به حفظ حریم شخصی و برقراری امنیت دارد، کرکره برقی نصب کنید. با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات این دوره، مراحل ثبت نام، پرداخت شهریه و … آشنا کنیم.

سرفصل ها و مباحث آموزش نصب کرکره برقی

برای اصولی کار کردن و نصب هر چه بهتر این تجهیزات، پیشنهاد کارشناسان این است که از ابتدا با آموزش شروع کنید. البته آموزشی که جامع باشد و مباحث مقدماتی تا پیشرفته را به همراه فوت و فن های کار به شما آموزش دهد. دوره آموزشی نصب کرکره برقی در پایتخت فناوری به منظور تعلیم و تربیت نصابان کرکره برقی به صورت حرفه ای و ویژه بازار کار در حال برگزاری می باشد.

برای نصب کرکره برقی مراحل مختلفی وجود دارد. این مراحل در زمانی که کرکره باید جایگزین کرکره ای قدیمی شود، بیشتر می شود. چرا که نصاب باید در ابتدا کرکره برقی قدیمی را تخریب کند و بردارد، تا بتواند مدل جدید را نصب کند. در هر صورت، از مهم ترین مهارت هایی که در این مورد باید بیاموزید، روش صحیح مونتاژ کردن کرکره برقی است. سر هم کردن قطعات مختلف کرکره مانند موتور، ریل، تیغه ها، رسیور، شفت کرکره برقی و غیره را مونتاژ کردن کرکره برقی می نامند.

در دوره آموزش نصب کرکره برقی با موتور های توبلار و ساید، محاسبه ارتفاع تیغه ها، محاسبه حد بالا و پایین تیغه ها با موتور توبلار و موتور ساید، جوشکاری، معرفی تمام اجزای کرکره برقی و نحوه نصب آن ها، کپس کاری و دریل کاری در مونتاژ تیغه، نصب برق اضطراری و غیره آشنا خواهید شد و آموزش های کامل را دریافت خواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا مباحث آموزشی در هر یک از سرفصل های اصلی دوره نصب کرکره برقی را به صورت جز به جز مورد بررسی قرار د هیم.

1- آموزش محاسبات و اصول نصب کرکره برقی

یکی از حیاتی ترین اقدامات در پروسه نصب کرکره برقی، انجام محاسبات دقیق ابعاد و اندازه ها می باشد. چرا که اگر این مرحله با بی دقتی صورت پذیرد، کرکره و اجزای آن درست در جای خود حرکت نمی کنند و در نتیجه کرکره خراب می شود. در حالی که قیمت زیادی را صرف خرید موتور، ریل، تیغه و سایر اجزای آن کرده اید!

در نتیجه برای جلوگیری از خسارت مالی و گاها جانی، باید نحوه محاسبه ابعاد کرکره برقی را به صورت دقیق یاد بگیرید. ابعاد درب (طول و عرض و ارتفاع)، مشخص کردن حد بالا و پایین برای تیغه ( که در هنگام جمع شدن کرکره به سقف برخورد نکند و در هنگام باز شدن به زمین نخورد) و برخی جزئیات دیگر، همه در این کلاس آموزشی به شما گفته می شود.

مطالب آموزشی در این قسمت شامل نحوه اندازه گیری برای انواع کرکره های برقی در محل مسقف و بدون سقف می باشد. هم چنین، برای برطرف کردن ایراد های جزئی در پایان کار مدرسان دوره به شما آموزش می دهند که چطور از انواع ابزار اندازه گیری استفاده نمایید و چقدر ابعاد را بیشتر در نظر بگیرید. روش محاسبه عرض تیغه کرکره برقی در دو حالت وجود پروفیل از قبل و وجود سیمان در اطراف دهانه تیغه، شیوه محاسبه حداکثر ارتفاع تیغه های درب کرکره ای و روش محاسبه وزن کرکره برقی برای انتخاب موتور مناسب از مباحث آموزشی این دوره برای بالا بردن دقت اندازه گیری می باشد.

2- نحوه خراب کردن و خارج کردن کرکره قدیمی

زمانی که نصاب برقی با توجه به اندازه گیری ها و ابعاد اقدام به ساخت کرکره کند، لازم است کرکره قدیمی را خارج کند. ممکن است تصور شد که این مورد اهمیت چندانی نداشته باشد، اما توجه کنید که عدم خراب کردن کرکره برقی قدیمی می تواند عملکرد کرکره برقی جدید را تحت تاثیر قرار دهد و تمامی تلاش تان به هدر رود.

در این کلاس، روش برش ریل کرکره برقی قدیمی، نحوه استفاده از سنگ فرز و برش دادن به ریل در راستای عدم آسیب به وسایل دیگر، بیرون کشیدن صحیح تیغه های کرکره برقی قدیمی و روش باز کردن صحیح پیچ های آن، شیوه باز کردن شفت های قدیمی، برش شاخک ها و جدا کردن ریل آهنی کرکره برقی و روش های ایمنی کار با آچار ها  به شما آموزش داده می شود.

3- نحوه نصب پروفیل

یکی از مهم ترین مراحل در نصب کرکره برقی آهن کشی و نصب پروفیل می باشد. در این بخش، به آموزش مباحثی مانند نحوه تراز کردن استاندارد پروفیل های آهنی به وسیله تراز و شاقول، روش جوش دادان پروفیل برای دیوار های آهنی و بتونی و هم چنین رعایت ابعاد و اندازه گیری ها برای یک کار با کیفیت و منظم پرداخته می شود.

4- نحوه نصب پلیت

روش نصب پلیت در کرکره برقی با موتور های توبولار و موتور ساید دارای تفاوت های جزئی می باشد. در این بخش از دوره ضمن بررسی روش نصب پلیت در هر دو نوع، به آموزش اندازه گیری صحیح ارتفاع برای درب کرکره برقی، شیوه استفاده از شیلنگ تراز یا تراز لیزری و روش های از بین سر و صدای اضافی هنگام گیر کردن کرکره ها پرداخته می شود.

5- نحوه نصب ریل

ریل ها در کرکره برقی اثر زیادی در درست کار کردن آن دارند. به همین دلیل، تمام اندازه گیری ها و استفاده از ابزار نصب ریل ها باید توسط یک نصاب حرفه ای و با تجربه در اختیار کارآموزان قرار داده شود. تمام این مباحث همراه با اندازه فاصله ارتفاع ریل با صفحه پلیت، آشنایی با تمامی استاندارد ها و قوانین بالا و پایین آسان و منظم ریل ها در کرکره برقی به کارآموزان این دوره آموزش داده می شود.

6- نحوه نصب شفت

پس از تمام شدن مراحل آهن کشی و شاسی کشی نوبت به نصب شفت در کرکره های اتوماتیک می رسد. این مرحله یکی از مراحل اصلی در نصب کرکره های برقی محسوب می شود که در این آموزش به معرفی قطعات درگیر در نصب شفت مانند درام و عملکرد آن ها پرداخته می شود، هم چنین، مباحثی مانند انتخاب فاصله مناسب درام از پیچ، شیوه جا زدن صحیح موتور، موقعیت درست سوراخ ها برای پیچ ها و قرار نداشتن روی پیچ ها، روش نگه داشتن موتور و غیره توسط اساتید با تجربه به طور عملی به شرکت کنندگان دوره آموزش داده می شود.

7- نحوه نصب بلبرینگ و اندکپ

کارآموزان دوره نصب کرکره برقی مباحث تخصصی را در مورد نحوه نصب بلبرینگ و اندکپ به طور عملی دریافت خواهند کرد. استادان ماهر کلاس در ابتدا مقدمه ای در مورد انواع بلبرینگ و اندکپ ها در اندازه ها و جنس های مختلف به طورت تئوری به افراد آموزش می دهند و در مرحله بعد نصب بلرینگ های پلاستیکی را به صورت گام به گام و عملی در اختیار افراد قرار می دهند. هم چنین، اندکپ پلاستیکی و فلزی و روش اتصال آن ها به شفت در انواع کرکره برقی های با موتور ساید و توبلار معرفی خواهند شد.

8- نحوه نصب موتور توبلار و ساید

موتور مهم ترین قسمت کرکره برقی است و روی عملکرد آن تاثیر زیادی دارد. معمولا، موتور هایی که برای کرکره برقی استفاده می کنند از نوع توبلار و ساید هستند. این که چه موتوری برای چه موقعیت انتخاب شود، آیا نصب آن ها با یکدیگر فرق دارد یا نه، مکانیزم کاری هر کدام چگونه است، ویژگی های هر موتور به چه ترتیب است و بسیاری موارد دیگر، سوال هایی هستند که در دوره آموزش نصب کرکره برقی جواب آن ها را خواهید یافت.

موتور ساید در کنار و ترجیحا سمت راست کرکره باید نصب شود. به همین دلیل، به آن موتور کناری نیز می گویند. این نوع موتور به خاطر بی سر و صدا بودن، قدرت بالا، نصب آسان و برخی مزیت های دیگر مناسب برای استفاده در مکان های پر تردد مانند مراکز فروش و پاساژ ها هستند. با وجود شباهت های عمده بین مراحل نصب کرکره برقی با موتور توبلار و ساید، باید در هنگام به کارگیری موتور ساید به نکات جزئی توجه کنیم. در این سرفصل با شیوه نصب کاور موتور ساید، محل قرار گیری شفت ها و ریل ها به موتور ساید نیز آشنا خواهید شد.

از سوی دیگر موتور توبلار یکی دیگر از موتور های مورد استفاده در کرکره برقی ها است. این نوع موتور ها عمدتا برای درب های کوچک تر و کم تردد تر استفاده می شوند. از مزیت های این نوع موتور می توان به قیمت پایین تر و سرعت مناسب در کار کردن اشاره نمود. همچنین، این موتور ها ظاهری کوچک و زیبا دارند؛ به صورتی که برای کاربرد هایی که دکوراسیون نقش مهمی دارند، مناسب است. در این کلاس روش نصب کرکره برقی را با موتور توبلار به صورت گام به گام به ثبت نام کنندگان آموزش می دهیم و مباحثی از جمله اصول جوشکاری موتور توبلار، تنظیم زمان عملکرد آن، نصب برد کنترل یا سوئیچ دستی و آشنایی با رنگ سیم های اتصالی به موتور توبلار به شما یاد داده می شود.

9- نحوه نصب تیغه و کپس

به منظور قرار گیری صحیح لوله ها روی صفحه پلیت باید به طور تخصصی با نحوه نصب تیغه و کپس آشنا بود. در این قسمت از دوره شما با روش مونتاژ درست تیغه ها و شیوه اتصال کپس و هم چنین موقعیت نصب آخرین کپس آشنا خواهید شد. این مورد یک اقدام حیاتی برای جلوگیری از سنگین شدن و سخت شدن عملیات جابجایی تیغه ها می باشد. هم چنین، با انواع تیغه های قوس دار، تخت، پانچ دار، فوم دار، تک جداره، دو جداره، تک پل و دو پل آشنا می شوید.

10- نحوه جا دادن تیغه ها در ریل کرکره برقی

پس از مونتاژ و نصب تیغه ها در داخل ریل ها نوبت به جا زدن درست آن ها برای رسیدن به یک نتیجه عالی می رسد. دو موقعیت مختلف برای تیغه ها وجود دارد. یکی روی کار یا بیرون ریل. در این سرفصل آموزشی دوره نصب کرکره برقی با تفاوت مراحل جا زدن تیغه ها روی کار یا بیرون ریل آشنا خواهید شد و در ادامه نکات ایمنی ضروری برای کاهش خسارات جانی و مالی به کارآموز آموزش داده خواهد شد.

11- نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی

جابجایی ریل ها در کرکره برقی از قسمت بالا و پایین دارای یک محدوده قابل اعتماد برای کارایی هر چه بهتر کرکره برقی می باشد. این محدوده که با نام حد بالا و پایین شناخته می شود باید طوری تنظیم شود که وقتی تیغه ها زیادی به سمت بالا حرکت می کنند، از ریل خارج نشده و با حرکت زیاد به سمت پایین از خرابی موتور و شفت جلوگیری شده و به محض برخورد به زمین خاموش شود. تمامی روش های عملی تضمین شده برای تنظیم حد بالا و پایین در این کلاس به افراد آموزش داده می شود.

12- نحوه نصب رسیور

رسیور یکی از اجزای مهم در مرکز کنترل اتوماتیک محسوب می شود که کارآموزان با نحوه نصب و تنظیم آن برای انواع کرکره برقی ها با موتور توبلار و ساید آشنا خواهند شد. رسیور ها دارای انواع مختلفی هستند که ممکن است در موارد جزئی با هم تفاوت داشته باشند. هم چنین، یک راهنمای جامع برای انتخاب رسیور متناسب با کرکره برقی در اختیار افراد قرار داده می شود.

روش نصب و تنظیم رسیور ها معمولا در دفترچه راهنما قرار داده شده است و در این دوره با علائم و نشانه های اختصاری تنظیم رسیور ها آشنا خواهید شد و رشته سیم های متصل به دستگاه را یاد خواهید گرفت. رسیور های فول کانال پارکینگی را به طور عملی در کارگاه دوره تنظیم خواهید کرد و با نحوه تعریف آن آشنا خواهید شد.

13- نحوه نصب ریموت

کرکره برقی بدون ریموت بلا استفاده خواهد شد و تمام مزایای خود را از دست می دهد. در این کلاس یک سرفصل به آموزش نحوه نصب و تنظیم ریموت ها به برد کنترلی و رسیور اختصاص داده می شود.

14- نحوه نصب جا قفلی

یکی از مواردی که منجر به امنیت بیشتر کرکره برقی ها می شود، جا قفلی می باشد. این قطعه با وجود این که ساختار ساده دارد باید توسط یک فرد ماهر نصب و راه اندازی شود. در این کلاس با شیوه نصب اصولی جاقفلی در تمام کرکره برقی های اومات از جنس آلومینومی و آهنی آشنا خواهید شد.

مخاطبین دوره چه کسانی هستند؟

تمام افرادی که به دنبال شرکت در یک دوره پر درآمد و ورود به بازار کار هستند می توانند در کلاس نصب کرکره برقی شرکت کنند. دانش آموزان هنرستانی، افراد علاقه مند به کار های فنی، دانشجویان رشته های فنی و مهندسی دانشگاه ها و حتی نصابان مبتدی کرکره برقی برای ارتقای مهارت ها و توانایی های خود مخاطبان این دوره هستند.

پیش نیاز و مدت زمان یادگیری چقدر است؟

مدت زمان یادگیری دوره نصب کرکره برقی بین 5 تا 8 ساعت است که اکثر زمان به صورت عملی برگزار می شود. برای شرکت در این دوره نیازی به گذراندن هیچ گونه دوره ای به عنوان پیش نیاز نمی باشد چرا که تمام مباحث از پایه به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

نحوه برگزاری کلاس نصب کرکره برقی

آموزش نصب کرکره برقی در آموزشگاه پایتخت فناوری به دو شیوه آنلاین و حضوری در حال ثبت نام است و متقاضیان شرکت در دوره می توانند بسته به شرایط خود در هر یک از کلاس ها شرکت کنند و با بهره گیری از آموزش های عملی و درجه یک به یک نصاب حرفه ای کرکره برقی تبدیل شوند.

1- دوره آنلاین و مجازی

در این دوره کارآموزان به جای آمدن به آموزشگاه، در منزل آموزش ها را دریافت می کنند. به این صورت که کلیه مطالب و سرفصل های دوره حضوری، توسط استاد مربوطه در قالب ویدئو های آموزشی با کیفیت، به کارآموزان داده می شود. ویدئو ها کیفیت لازم را دارند و توسط تیم حرفه ای فیلم برداری و تدوین شده اند. با داشتن ویدئو های جلسات، می توانید هر زمان که احساس نیاز کردید، فایل تصویری مربوط به یک مبحث را ببینید و در صورتی که سوالی داشتید از استاد دوره بپرسید.

هم چنین، شما به صورت نامحدود از سوی آموزشگاه پشتیبانی می شوید و بعد از با موفقیت گذراندن دوره، مدرک فنی دو زبانه و قابل استعلام دریافت می کنید. در نتیجه با دوره مجازی نصب کرکره برقی شما می توانید بدون پرداخت هزینه بیشتر برای رفت و آمد و هزینه های خوابگاه و اقامت، یک حرفه پول ساز را یاد بگیرید.

2- دوره حضوری

یکی دیگر از روش های ثبت نام، شرکت در کلاس های حضوری و کارگاه های آموزشی تجهیز شده با انواع ابزار و لوازم مورد نیاز می باشد. مزیت این کلاس ها را می توان ارتباط مستقیم با استاد دوره و بهره مندی از تجربه کاری وی در نظر گرفت. هم چنین، کلاس ها به صورت معطف برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در روز های عادی هفته و هم چنین روز های آخر هفته ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه ثبت نام و پرداخت شهریه دوره آموزش نصب کرکره برقی

برای راحتی ثبت نام متقاضیان در دوره نصب کرکره برقی روش های متعددی قرار داده شده است. اگر مایل به ثبت نام حضوری و بازدید از کارگاه ها و محیط آموزشی هستید، می توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب اسلامی، کوچه جنتی، جنب داروخانه دکتر ابراهیمی، پلاک 2، طبقه 2، واحد 7 مراجعه نمایید. اگر می خواهید به صورت تلفنی ثبت نام خود را انجام دهید از ساعت 9 الی 18 روز های کاری با شماره تماس 021-66577378 و شماره تلفن همراه 09338788040 در ارتباط باشید. به علاوه امکان ثبت نام مجازی از طریق سایت آموزشگاه پایتخت فناوری به آدرس https://paytakhtfanavari.com/ فراهم شده است. شما با تکمیل فرم ثبت نام باید منتظر تماس مشاوران ثبت نام آموزشگاه باشید.

برای پرداخت شهریه باید توجه کنید که این دوره در کمتر از یک هفته به اتمام می رسد. در نتیجه لازم است پیش از شروع کلاس خود به تسویه حساب نقدی بپردازید.

دریافت مدرک فنی حرفه ای نصب کرکره برقی

یکی از مزایای شرکت در دوره نصب کرکره برقی آموزشگاه پایتخت فناوری، دریافت مدرک فنی و حرفه ای می باشد. شما برای به اثبات رساندن توانایی های خود در مرحله اول باید یک مدرک معتبر و قابل استناد در دست داشته باشید. مدرک فنی حرفه ای معتبر ترین مدرک در داخل و خارج از کشور است. برای دریافت آن پس از معرفی شما به سازمان فنی و حرفه ای توسط کارشناسان آموزشگاه، باید خود را برای شرکت در آزمون کتبی آماده کنید.

شرط قبولی در این آزمون کسب حداقل نمره 50 از 100 می باشد. پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این مرحله لازم است در آزمون عملی حضور پیدا کرده و حداقل نمره 70 از 100 را برای قبولی کسب کنید. سپس شما می توانید مدرک خود را از سایت رسمی فنی و حرفه ای استعلام گرفته و آن را صادر کنید.

کلاس های مشاوره رایگان راه اندازی شغل

ورود به بازرا کار و کسب مجوز های پایه نیازمند داشتن اطلاعات به روز می باشد. آموزشگاه پاتیخت فناوری برای کمک به کارآموزان دوره نصب کرکره برقی، کلاس های مشاوره رایگانی را ترتیب داده است که افراد می توانند به طور رایگان با روش های ورود به بازار کار، کسب پروانه کسب، اخذ وام های خود اشتغالی، مدارک و گواهینامه های اصلی و روش های بالا بردن درآمد از طریق تبلیغات را یاد بگیرند.

مزیت های آموزش نصب کرکره برقی آموزشگاه فنی حرفه ای پایتخت فناوری

از مزایای ثبت نام در دوره جامع آموزش نصب کرکره برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش صفر تا صد
  • اساتید به نام و با تجربه کاری بالا
  • یادگیری سرفصل های آموزشی مطابق با نیاز بازار کار به طور عملی
  • تشکیل کارگاه های مجهز به لوازم و ابزار پیشرفته
  • اختصاص دادن خوابگاه به کارآموزان شهرستانی
  • شهریه مناسب دوره
  • پشتیبانی نامحدود
  • تجدید دوره رایگان
  • موقعیت عالی مکان آموزشگاه
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری دوره ویژه ورود به بازار کار به طور رایگان

توجه: در مجتمع آموزشی پایتخت فناوری می توانید در رشته های آموزش کلید سازی،آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و… با بهترین اساتید و مناسب ترین شهریه مشغول به آموزش شوید.

نمایش بیشتر

محبوب ترین دوره های پایتخت فناوری

دیدگاه ها

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • طهماسبی مراد گفت :

    کل دوره چند ساعته و چقدزمان میبره یادبگیریم؟

    • پشتیبان گفت :

      طول دوره نصب کرکره برقی 10 الی 15 ساعت به مدت یک هفته می باشد.

  • مجیدی گفت :

    سلام تنظیمات شامل چه مواردی هست؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…تنظیم ارتفاع از طریق موتورها و ریسیور، صدا گیری و ریگلاژ تیغه ها، تنظیم ریسیورهای معمولی و پارکینگی از جمله مواردی هستند که در این دوره گفته می شوند.

  • تهام گفت :

    تواین دوره فقط نصب آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز …علاوه بر نصب تنظیم هم آموزش داده میشه

  • علیرضا امرایی گفت :

    آیا برگزاری به صورت خصوصی هم دارید؟هزینش چنده؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز …بله به صورت خصوصی هم برگزار میشود شهریه دوره خصوصی 1200 هزار تومان هست.

  • امیر ضیائی گفت :

    سلام شهریه دوره چند؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…شهریه دوره 900 هزار تومان و با تخفیف 600 تومان برگزار میشه.

  • محمد گفت :

    سلام مدت دوره چقدره وآیا بعد از آموزش پشتیبانی نامحدود هم دارین

    • paytakht admin گفت :

      با سلام
      آموزش کرکره برقی 10 ساعت طول داره ( دوره های عادی یک هفته زمان می بره و دوره های فشرده یک روز زمان می بره)
      کلاس ها تضمینی هست یعنی اگر کاراموز بعد از کلاس یاد نگرفته بود میتونه تو دوره بعدی به صورت رایگان شرکت کنه به علاوه اینکه ما پشتیبانی نامحدود هم داریم یعنی بعد از کلاس هر جا به هر مشکلی برخوردین میتونین مراجعه کنین ویا تماس بگیرین و مشکلتون رو برطرف کنین و علاوه بر اون هم ما گروه های تلگرامی داریم که بعد از اتمام کلاس اونجا سوالاتتون رو از استاد و سایر کاراموزا میتونین بپرسین.

  • paytakht admin گفت :

    با سلام و درود
    بله ،هم نصب کرکره برقی با موتور ساید آموزش داده میشه و هم نصب کرکره برقی با موتور توبلار آموزش داده میشه.
    موفق و موید باشید.

  • محمدرضا گفت :

    طبق سرفصل هایی که نوشتین شما هم موتور ساید رو آموزش میدین هم توبلار درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟