آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات ماشین های اداری شامل تشریح اجزاء، عیب یابی و تعمیرات دستگاه هایی مانند پرینتر، اسکنر، فکس و دستگاه کپی به صورت عملی و تئوری می باشد. دوره ی تعمیرات زیر نظر بهترین اساتید در آموزشگاه پایتخت فناوری قابل ارائه و برگزاری است.
با توجه به استفاده بسیار بالا از این کالا در منازل مسکونی و اداری، شما می توانید با گذراندن این دوره ی آموزشی به بالاترین سطح کیفی شناختی در زمینه ی تعمیرات رسیده و بتوانید در بازار خدماتی این ابزار مورد استفاده به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کنید. ماشین های اداری جزوه کارهای مهم خدماتی در بازار داغ تعمیرات می باشد.

علاوه بر یادگیری مهارت های تعمیری، می توانید مدرک فنی و حرفه ای در این زمینه بگیرید و با استفاده از به صورت قانونی کار خود را شروع کنید و مستقل شوید. اساتید و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد شرایط و زمان برگزاری این دوره و سایر دوره ها هستند.

  • طول مدت این دوره 30 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش حرفه ای و تخصصی تعمیرات ماشین های اداری از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه الکترونیک و تعمیرات برد های الکترونیکی برگزار میشود.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات ماشین های اداری و کسب تجربه های 100% عملی و واقعی در تعمیر دستگاه های مورد استفاده در سیستم اداری به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار در حوزه تعمیرات ماشین های اداری به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • این دوره تخصصی همانند دیگر دوره های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه پایتخت فناوری مثل : آموزش تعمیرات اسکنر ، آموزش تعمیرات فکس ، آموزش تعمیرات پرینتر و … از صفر تا صد از مباحث ابتدایی و پیشرفته را در بر میگیرد و به صورت حضوری در گارگاه مجهز برگزار میشود.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیرات ماشین های اداری برای مدت محدود برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

ویدئو معرفی دوره تعمیرات ماشین های اداری

پادکست معرفی دوره تعمیرات ماشین های اداری

سرفصل های آموزش تعمیرات ماشین های اداری

مطالب آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات مکانیکال در دوره آموزش تعمیر ماشین های اداری

آموزش تعمیرات و تعویض غلطک های پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر های چند کاره

آموزش شارژ کارتریج پرینتر ها در آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعویض چیپ ست ها

آموزش عیب یابی دستگاه پرینتر در آموزش تعمیر ماشین های اداری

آموزش تعمیرات پرینتر های جوهر افشان و لیزری و رفع errorهای آن

آموزش قطعه شناسی انواع پرینترها

آموزش تخصصی تعمیرات پرینتر های از کار افتاده و راه اندازی مجدد آنها

آموزش تعمیرات فیوزینگ و مدار انکدر

آموزش تعمیرات و عیب یابی مدار کاغذ کش و تونر

آموزش تعمیرات مدار چاپی پرینترها

آموزش تعمیرات پرینتر های sharp، hp، canon وسایر برندها

و…

نمایش بیشتر
مطالب آموزش تعمیرات دستگاه کپی

آموزش تعمیرات لامپهای دستگاه کپی در آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش سرویسکاری و عیب یابی دستگاه کپی

آموزش تعویض قطعات دستگاه کپی

آموزش تعمیرات مدار کاغذ کش و رفع عیب آن

آموزش رفع Error های دستگاه کپی

آموزش قطعه شناسی دستگاه کپی

آموزش تعمیرات مکانیکال انواع دستگاه های کپی sharp، hp، canon وسایر برندها

آموزش تعمیرات اسکنر و مدار الکترونیکی دستگاه کپی

آموزش تعویض و تعمیرات غلطک های دستگاه کپی

و…

نمایش بیشتر
مطالب آموزش تعمیرات دستگاه اسکنر و فکس

آموزش تعمیرات مدار اسکن و فلاپ ها

آموزش تعمیرات مدار الکترونیک اسکنر در آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش قطعه شناسی انواع اسکنر ها

آموزش تعمیرات و سرویسکاری اسکنر های معیوب

آموزش تعمیرات دستگاه های اسکنر canon، hp وسایر برندها

آموزش تعمیرات و تنظیم حساسیت اسکنرها

و…

آموزش تعمیرات دستگاه فکس

آموزش راه اندازی فکس های دارای Error

آموزش سرویسکاری دستگاه فکس در دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش قطعه شناسی انواع دستگاه های فکس در آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیر غلطکهای فکس

آموزش تعویض قطعات معیوب دستگاه فکس

آموزش تعمیرات دستگاه های فکس کاربنی و لیزری

آموزش تعمیرات دستگاه های فکس panasonic،samaung و سایر برندها

و…

نمایش بیشتر

نظرات کارآموزان دوره تعمیرات ماشین های اداری

رزرو کلاس / مشاوره

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

نمایش بیشتر

آنچه که در کلاس تعمیرات ماشین های اداری می آموزید :

  • مهارت کامل در شناخت قطعات مختلف در ماشین های اداری
  • مهارت کامل در تعمیرات سخت افزاری و باز و بسته کردن ماشین های اداری
  • مهارت کامل در تعمیرات تخصصی چاپگر
  • مهارت کامل در تعمیرات تخصصی دستگاه کپی
  • مهارت کامل در تعمیرات تخصصی دستگاه فکس
  • مهارت کامل در تعمیرات تخصصی تجهیزات و دستگاه اسکنر

مزیت‌های آموزشگاه پایتخت فناوری برای شما

مجوز فعالیت

مجوز فعالیت دارای مجوز معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای اعطا مدرک معتبر بین المللی

دوره های عملی

دوره های عملی برگزاری دوره ها در کارگاه مجهز بصورت عملی

پشتیبانی

پشتیبانی پشتیبانی کار آموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی

سرفصل های استاندارد

اساتید با تجربه اساتید با تجربه در صنعت

دسترسی سریع

دسترسی آسان نزدیک بودن آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی و خوابگاه

هزینه دوره تعمیر ماشین های اداری

تعمیرات ماشین های اداری هزینه دوره: 5/900/000 هزینه با تخفیف: 4/100/000 دوره خصوصی: 7/000/000

سوالات متداول دوره تعمیرات ماشین های اداری

طول دوره تعمیرات دستگاه های اداری 30 ساعت به مدت سه هفته می باشد.

بله ، کلاس ها هم در تایم های صبح و ظهر و هم روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شوند. و با توجه به زمان کارآموزان قابل برنامه ریزی هستند و آموزش ها 80 درصد عملی و 20 درصد تئوری ارائه می شوند.

بله ، کلاس ها کاملا ویژه بازار کار هستند و به صورتی که کارآموز پس از دوره مستقیما بتواند وارد بازار کار شود، ضمنا دوره ها پشتیبانی نامحدود دارد یعنی بعد از دوره کارآموز در صورت بروز مشکل می تواند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی مشکل خود را برطرف نماید.

برای افرادی که از سراسر کشور عزیزمان قصد حضور در دوره ها را دارند، دوره های فشرده در نظر گرفته شده است. (ضمنا طول دوره و شهریه و سرفصل های کلاس های فشرده هیچ تفاوتی با دوره عادی ندارد و فقط دوره در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد)

بله،کارآموزان شهرستان می توانند در خوابگاه هایی که فاصله کمی تا محل آموزشگاه دارد، مستقر شوند. (کارآموزان می توانند این مسیر را پیاده طی کنند و هزینه آن بنا به نوع اتاق، ماهانه از 300/000 تومان و روزانه از 30/000 تومان می باشد)

آموزشگاه پایتخت فناوری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، پس از دوره گواهی نامه داخلی آموزشگاه برای کارآموزان صادر گردیده و همچنین از طریق پورتال آموزشگاه برای آزمون به فنی و حرفه ای معرفی می شوند و در نهایت مدرک رسمی و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت می نمایند.

معرفی دوره جامع تعمیر ماشین های اداری

امروزه بسیاری از کارهای اداری توسط ماشین هایی انجام می شود که نبودن آن ها می تواند بسیاری از کارها را به تعویق بیاندازد. اینجاست که نقش تعمیرکاران این دستگاه های بسیار پررنگ می شود. یک تعمیرکار ماشین های اداری باید بتواند هر گونه مشکل و ایراد در این ماشین ها را تشخیص داده و تعمیر کند.

اما آیا می توان بدون دیدن آموزش های اصولی این کار را انجام داد؟! قطعا پاسخ خیر است. خرابی کوچکترین قطعه می تواند باعث صدمه دیدن کل دستگاه شود. بنابراین مهم است پیش از انجام کار در یک دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری شرکت کرده و از خم و چم خارج باخبر شوید.

یکی از دوره هایی که مورد استقبال بسیاری از کارآموزان قرار گرفته است، دوره تعمیرات ماشین های اداری ست. این دوره شامل آموزش تعمیرات چند دستگاه پرکاربرد مانند پرینتر، اسکنر، فکس و دستگاه کپی می باشد. شناخت قطعات این ماشین ها، نحوه عملکرد هر یک، عیب یابی و تعمیر آن ها از دستاوردهای شرکت در این کلاس آموزشی ست.

بهترین آموزشگاه تعمیر ماشین های اداری

آموزشگاه پایتخت فناوری انواع دوره های کاربردی در رشته تعمیرات، برق و الکترونیک، مکانیک و آموزش های مهارتی را برگزار می کند. یادگیری روش تعمیر ماشین های اداری یکی از مهارت هایی ست که می توانید با شرکت در دوره آن در این آموزشگاه کسب کنید.

دوره هایی که در آموزشگاه تعمیر ماشین های اداری پایتخت فناوری برگزار می شود به صورت تضمینی و عملی هستند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید، حرفه ای با درآمد خوب یاد خواهید گرفت.

برای بالا بردن کیفیت آموزش و افزایش بازدهی کلاس ها، کارگاه هایی مجهز در این مجموعه در نظر گرفته شده اند که افراد شرکت کننده بتوانند تجارب عملی پیش از ورود به بازار کار کسب کنند. همچنین مدرک فنی معتبر از طرف آموزشگاه به کارآموزان داده می شود که دو زبانه و قابل استعلام می باشد.

در یک جمع بندی می توان گفت آموزشگاه مناسب برای دوره دیدن انتخاب کنید و آموزشگاه خوب را می توان از روی عملکرد آن در چند سال گذشته، بررسی وبسایت، خواندن سرفصل های دوره ها، نظرات کارآموزان سابق آن، نوع مدرک و برخی فاکتورهای دیگر تشخیص داد.

آموزش آنلاین و مجازی تعمیر ماشین های اداری

اگر شرایط شرکت در کلاس حضوری ندارید، بهتر است قبل از ناامید شدن، نگاهی به دوره های مجازی بیاندازید. ویژگی های مثبتی که دوره آنلاین و غیر حضوری دارند، بسیاری از افراد را ترغیب به ثبت نام و یادگیری می کند.

آموزشگاه پایتخت فناوری، در کنار دوره های حضوری خود، اقدام به برگزاری کورس های آنلاین نیز کرده است. کارآموزان می توانند در شرایطی شاید حتی بهتر از کلاس های درس، با راحتی بیشتر، به یادگیری مشغول شوند.

یکی از مزیت های دیگر برای کلاس مجازی این است که شما در منزل می مانید و در معرض آلودگی ها، شلوغی ها و بیماری های واگیردار قرار نخواهید گرفت. گاهی ممکن است برای رسیدن به محل کلاس حضوری خود فاصله زیادی را طی کنید که با پیدایش دوره های مجازی، زمان و پول شما در این زمینه نیز ذخیره می شود.

امکان مرور چندباره مطالب، استفاده از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه، امکان برقراری ارتباط با استاد و دو جلسه رفع اشکال با ایشان، از آپشن های شرکت در دوره مجازی تعمیرات ماشین اداری پایتخت فناوری می باشد.

دوره عملی آموزش تعمیرات ماشین های اداری

دوره عملی تعمیر ماشین اداری که در آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار می شود شامل سرفصل هایی در خصوص عیب یابی و روش های رفع مشکلاتی ست که معمولا ماشین هایی مثل پرینتر، دستگاه کپی یا فکس با آن روبرو می شوند.

در بخش تعمیرات پرینتر آموزش های مکانیکال، تعمیر و تعویض چیپ ست ها، شارژ کارتریج، تعمیر پرینترهای جوهرافشان و لیزری، تعمیر پرینترهای برندهای مختلف canon، hp، sharp و …، تعمیر برد پرینترها و برخی مطالب دیگر را خواهید آموخت.

در مورد دستگاه کپی به صورت حرفه ای با ملزومات سرویس کاری و عیب یابی این دستگاه ها، تعمیر و تعویض قطعات آن، روش تعویض لامپ های دستگاه، تعمیر برد و تعمیر مکانیکال آن آشنا خواهید شد و به صورت کامل آموزش خواهید دید.

اسکنر، دستگاهی که فایل ها و عکس های کاغذی شما را به صورت دیجیتال در می آورد، گاهی با خرابی هایی مواجه می شود که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری می آموزید چگونه آن را تعمیر کنید. قطعه های مختلف آن را خواهید شناخت، با عیب یابی و تعمیر برد آن آشنا می شوید و روش های عیب یابی اسکنرهای برندهای مختلف را خواهید آموخت.

برای ثبت این آموخته ها، فرد باید حتما آن ها را با دستان خود انجام دهد و نوشتن و خواندن تاثیر زیادی روی یادگیری این حرفه ها ندارد. در کلاس تعمیر ماشین اداری آموزشگاه پایتخت فناوری، شما می توانید به صورت عملی کار کنید و در کنار توضیحاتی که می نویسید، تجربه عملی خود را بالا ببرید.

بازار کار و درآمد شغل ماشین های اداری

ادارات بزرگ و کوچک، بسته به میزان کار و خدماتی که باید ارائه دهند از ماشین های اداری استفاده می کنند. پرینت فایل های متنی دیجیتالی، عکس ها، بنرها، نامه های اداری، ارسال نامه ها، مدارک و اسنادی از این قبیل از طریق فکس، تکثیر فرم ها، کپی گرفتن از مدارک تحصیلی و شناسایی و کارهایی مانند این ها، نشان دهنده اهمیت وجود این ماشین ها در ادارات است.

به هر میزان که از اسکنرها، پرینترها ، فکس و دستگاه کپی استفاده می شود، به همان میزان خرابی برایشان به وجود می آید. برای تعمیر و فیکس کردن آن ها نیاز به افرادی هست که علم و مهارت در مورد دستگاه های نامبرده دارند. در نتیجه شغل تعمیر ماشین های اداری ، بازار کار خوبی دارد.

افرادی که اینگونه ماشین ها را تعمیر می کنند، اگر تخصص کافی داشته باشند و با دستگاه های به روز آشنایی داشته باشند، فرز باشند و در مدت زمان کمتری دستگاه را تعمیر کنند و رابطه خوبی با مشتریان داشته باشند، همیشه کاری برای انجام دادن دارند. پس می توان گفت درآمد حاصل از این کار نیز به خاطر تخصصی بودن آن، خوب و قابل قبول است.

نمایش بیشتر

دیدگاه ها

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • لطفی گفت :

    شارژکارتریج رو هم اموزش میدید یا باید جدا گونه یاد بگیریم؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله به شما آموزش داده میشود و جز سرفصل های دوره می باشد.

  • حسین پور گفت :

    سلام تعمیر اسکنر هم جز این دوره ست؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله در این دوره تعمیر اسکنر هم به شما آموزش داده میشود.

  • حسینی گفت :

    سلام دوره غیرحضوری هم دارید؟تفاوتی در نوع مدرک هست؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…بله دوره به صورت انلاین هم برگزار میشه و در نوع مدرک تفاوتی ندارد.

  • صاحبی گفت :

    ماشین های اداری شامل چه دستگاه هایی است؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز…ماشین های اداری شامل دستگاه پرینتر،فکس، دستگاه کپی و اسکن می باشد.

  • میرزایی گفت :

    سلام شهریه دوره چقدره؟

    • پشتیبان گفت :

      سلام دوست عزیز… شهریه دوره ماشین های اداری 2/900/000 هست…

02166577378
02166577378
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوالی در مورد دوره های آموزشی دارید پاسخگوی شما عزیزان بصورت 24 ساعته هستیم
سلام ، چطور میتونم کمکتون کنم ؟